בחודשים האחרונים אנחנו מקבלים יותר ויותר ידיעות על מורים ומורות שפשוט שוכבים עם התלמידים שלהם. זה קרה גם בישראל, וזה קורה הרבה פעמים בארצות הברית, אך נדמה שהפעם, כבר מדובר במעשה מעבר להתאהבות, אלא פשוט התפרקות לחלוטין של מורה, שמואשמת בכך שצילמה תמונות, שכבה, השקתה באלכוהול, ואפילו לא מצטערת על כך לרגע אחד. 



תכירו את אלניה פרגוסון, בת ה-23, מורה, שבמקור הגיעה מאקוודור כדי לחיות בארצות הברית. אלינה החליטה, ככל הנראה כי חייה משעממים וכי השלב הבא בלנסות ולתבל אותם היא פשוט במציאת נער צעיר. היא מואשמת בכך שהיא שלחה לנער תמונות ערום שלה אחרי שיעור אלגברה, בו היא לימדה אותו, כשמערכת היחסים המוזרה הזאת החלה לאחר שהנער כתב לה את שם המשתמש שלו באפליקציית סנאפצ'אט. כך על פי כתב האישום בבית המשפט.



לאחר שהשניים שוחחו ביניהם, הם קבעו להיפגש, ולפי מה שאתם מבינים, לא בגבולות בית הספר, כשהפעם הראשונה בה קיימו יחסי מין היתה על הספסל בגינה ציבורית אליה הגיעו השניים. ארבעה לילות מאוחר יותר הם נפגשו שוב בדירה ששייכת לארוסה של פרגוסון, שנמצאת במקיניי, טקסס, בה,. על פי מסמכי בית המשפט, השניים קיימו יחסי מין מספר פעמים, לפעמים כשהם שיכורים לחלוטין. בפעמים אחרות הם קיימו יחסי מין גם בטנדר, במהלך משחק פוטבול בתחילת חודש נובמבר. החשד התעורר לאחר שהנער נעדר מביתו לזמנים ארוכים, ולאחר שהודה כי זה מה שקורה, הוגשה תלונה במשטרה.



"ידעתי מהרגע הראשון שזה משהו שאסור לעשות אותו, אבל זה הרגיש נכון באותו הרגע", אמרה המורה לאחר שנעצרה: "ביטלתי את החתונה שלי, בעיקר כי לא הרגשתי כלום כלפיו. היה לי משעמם". כעת היא מואשמת בתקיפה מינית של תלמיד ובשליחת תמונות עירום של עצמה. השופט הורה לשחררה למעצר בית, אך היא תהיה עם אזיק אלקטרוני ונאסר עליה להשתמש באינטרנט. היא לימדה במשך כחודשיים, אך לאחר מכן פרשה מרצונה.



 המורה המדליקה ביוסטון 


בחודש יוני האחרון קרה אחד מהמקרים החמורים ביותר. תלמידים בחטיבת הביניים "סטובל" בעיר יוסטון, טקסס, ארצות הברית, שזוכרים את אלכסנדריה ורה בתור המורה המדליקה שאפשרה להם להשתמש בטלפונים ניידים בזמן השיעורים. אותם תלמידים ידעו גם כי היא מנהלת רומן עם נער בן 13, תלמיד כיתה ז' בבית הספר. ורה, בת 24, מואשמת עתה בהתעללות מינית מתמשכת בנער, והמשטרה המקומית דולקת אחריה, לאחר שנמלטה מן האזור.



תובעי מחוז האריס ביוסטון מסרו לתקשורת כי ורה ניהלה רומן מתמשך הכולל יחסי מין מלאים ונכנסה להריון מילד בן 13, שהיה תלמידה. הנער הגיע לגיל 14 לאחר ההודעה על האישומים המיוחסים לוורה. שכן של ורה סיפר לתקשורת המקומית כי "הילד בילה כל הזמן בביתה, היא תמיד אמרה שמדובר באחיה". השכן סירב להזדהות. שכנים אחרים אמרו כי לעתים קרובות ביקרו בביתה של ורה לפחות חמישה בני נוער בכל פעם. "היא כל הזמן אירחה נערים ונערות בביתה", אמר שכן אחר. "הם שתו בחזית הבית. מצאנו כל הזמן בקבוקי בירה ופחיות בירה בצד שלה של המדשאה בחזית. מחציתם לא נראו מבוגרים יותר מגיל תיכון".