הרחוב הפלסטיני צוהל. מספר דקות לאחר קבלת ההחלטה במועצת הביטחון, החלו לשגר הפלסטינים ברכות, כשסאיב עריקאת קורא ליום הזה "יום ניצחון". מזכ"ל אש"ף אמר: "מדובר ביום ניצחון עבור החוק הבינלאומי, ודחייה מוחלטת לגורמים הקיצוניים בישראל. הקהילה הבינלאומית שולחת מסר לישראלים כי ביטחון ושקט לא משיגים דרך כיבוש, אלא דרך השלום. יש לסיים את הכיבוש ולהקים מדינה פלסטינית לצדה של ישראל במסגרת גבולות 1967".. 



דובר ארגון הג׳יהאד האסלאמי, דאוד שיהאב, אמר כי "החלטה הזו היא גינוי ברור למדיניות הכיבוש והתוקפנות הישראלית, וניצחון לעם הפלסטיני. מדובר בהחלטה של הקהילה הבינלאומית, שמצביעה על עמדה בינלאומית ברורה נגד ישראל ומדיניותה. היום ניתן לבודד את ישראל ולהחרים אותה וכן להעמיד אותה לדין על פשעיה ותוקפנותה".
 
שיהאב הוסיף, כי "דרוש כעת שהבכירים הערבים ישתחררו מתסביך הפחד והשייכות, ולהפסיק את הריצה שלהם כדי לנרמל את היחסים עם ישראל ולפעול לתיאום עמה. עליהם לפעול בתיאום עם הרצון של האומה והעמים שלהם כדי להתריע את ישראל. תודה לכל מי שעמד לצד פלסטין".

 "ניצחון היסטורי שמביא לשלב חדש במאבק" 
חבר המועצה המהפכנית ודובר פת״ח, אוסאמה קוואסמה, אמר כי החלטת מועצת הביטחון היום היא "ניצחון היסטורי לעם הפלסטיני ולכל החופשיים בעולם, ומוביל לשלב חדש במאבק". לדבריו, "העובדה ש-14 מדינות הצביעו בעד וארה״ב נמנעה, היא שינוי מהותי בעמדת מועצת הביטחון, ומצביעה על עומק ההבנה של הסכנה הטמונה במדיניות הכיבוש וההתנחלויות הישראלית, שמביאה לטרפוד פתרון שתי המדינות, ומבעירה את המאבק והטרור באזור ובעולם כולו".

דובר הפת"ח הודה למדינות החברות במועצת הביטחון והוסיף, כי "מדובר בהחלטה היסטורית שלא הייתה מתקבלת בלי המאמצים הקדחתניים של הנשיא מחמוד עבאס, ועמידתו האיתנה למען ההחלטה הלאומית הפלסטיניות העצמאית, וכן ההקרבה הפלסטינית והמאמצים של הידידים בעולם".