שחקנית הקולנוע דבי ריינולדס מתה הלילה (חמישי) בגיל 84 משבץ מוחי. ריינולדס הובהלה לבית החולים בלוס אנג'לס בעקבות האירוע, ומתה כמספר שעות לאחר מכן. טוד פישר, בנה, מסר כי מצוקתה בעקבות מות בתה, השחקנית קארי פישר, שנפטרה כיממה קודם לכן אחרי שעברה התקף לב קשה בטיסה מלונדון ללוס אנג'לס, גרמה לה לשברון לב ולמועקה גדולה שבסופו של דבר גרמו למותה בטרם עת.



ריינולדס הגיחה אל עולמנו ב-1950 בעקבות השתתפותה בסרט "שלוש מילים קטנות", אך התפרסמה והפכה לכוכבת שהיא בסרט "שיר אשיר בגשם". במהלך שנות ה-60 השתתפה ריינולדס בסרטים רבים נוספים, ואף זכתה בפרס האוסקר לשחקנית הטובה ביותר בסרט "מולי בראון הבלתי נראית". כמו כן, היא הייתה מועמדת לפרסי אוסקר נוספים במהלך שנות ה-60.



ריינולדס הייתה ידועה בכישרונה המשולש - כרקדנית, שחקנית וזמרת. שירה, "תמי", מתוך הסרט "תמי והבוגר", הגיע למקום הראשון במצעדים בארה"ב לשנת 1957. כמו כן, במהלך הקריירה שלה היא הופיעה גם במועדוני לילה, הגישה ספיישלים בתוכניות טלוויזיה, ואף הנחתה סיטקום משלה. נוסף לזה, ריינולדס קיבלה מספר תארי כבוד מאוניברסיטאות שונות, ואף כוכב מצלמה על שמה בשדרת הכוכבים של הוליווד.



במהלך חייה הייתה נשואה כשלוש פעמים. נישואיה הראשונים לזמר אדי פישר, אב ילדיה טוד וקארי, נגמרו בשערורייה בעקבות עזיבתו את המשפחה לטובת אליזבת טיילור. היא נישאה בשנית ליצרן הנעליים הארי קארל, ממנו התגרשה לאחר שהגיע לפשיטת רגל. בסופו של דבר, ריינולדס נישאה בשלישית לאיש העסקים ריצ'רד המלט, אך גם נישואים אלה הסתיימו. "יש גברים טובים, ביניהם אבא שלי ובני, טוד, אבל יצא שהתחתנתי עם אידיוטים, לכן ויתרתי על נישואים כבר לפני שנים. יש לי טעם נוראי בגברים", אמרה בראיון ל"יורקשייר פוסט" בשנת 2010.



היא הותירה אחריה את בנה, טוד פישר, ונכדתה בילי לורד, אשר כיכבה לצד אמה המנוחה, קארי פישר, בסרט "מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר".