נס, תושיה, תחליטו אתם איך לקרוא לזה. פעוט בן שנתיים הצליח להציל את אחיו התאום ממוות אחרי ששידה נפלה עליו ומחצה אותו מתחתיה. האם, ששהתה בבית באותו היום, יצאה מהחדר כשאירעה התאונה, ונחרדה לגלות את שקרה. בני הזוג החליטו להפיץ את הווידאו באינטרנט כדי לקדם את המודעות של נעילת רהיטים. בממוצע 25,400 ילדים נפצעים בשנה בארצות הברית מריהוט שנופל עליהם, ופעם בשבועיים נהרג ילד מתאונה כזאת. ההצלה ההירואית נקלטה במצלמות מעקב שהתקינו בני הזוג בביתם. 

האח, בודי, גילה את אחיו ברוק מתפתל באי נוחות מתחת לשידה שנפלה עליו וניסה להרים אותה כשאחיו החל לבכות. השידה הכבדה איימה לרסק את בית החזה שלו, ובסרטון המדהים נראה איך האח מנסה לחשוב על רעיונות להציל את אחיו. ברגע אחד הוא גילה שהמגרות שנפתחו מקלות על האח, ובעצם סלל את הדרך להציל את חייו. 

"אנחנו כל כך אסירי תודה על הקשר שיש בין האחים התאומים. אנחנו יודעים שבודי לא היה היחיד שעזר, אלא גם אחיו התאמץ. רק וודאו שכל השידות שלכם בבית מאובטחים וקשורים היטב. נפילת רהיטים היא מאוד מסוכנת לילדים", כתב האב. אגב, האם, קיילי, לא שמעה את נפילת השידה וכשחזרה ראתה אותם משחקים בחצר. האב ריקי אמר כי למרות שחשף את משפחתו לכל העולם והרגיש לא נוח עם קטע הווידאו שפרסם, הוא רצה להזהיר הורים אחרים מהסכנות.
כזכור, ב-21 בדצמבר, חברת איקאה בארה"ב שילמה 50 מיליון דולר פיצויים להורים על שלושה תינוקות שנהרגו לאחר ששידות נפלו עליהם בתקריות נפרדות.