לפחות 75 בני אדם נהרגו הבוקר (חמישי) בטהרן שבאיראן לאחר שמגדל רב קומות עלה באש וקרס בעת שפעלו במקום כוחות כיבוי האש, מתוכם 45 כבאים. הבניין, בן ה-17 קומות, עלה באש מסיבה שאינה ברורה. "הבניין הוא אחד מהמבנים העתיקים בטהרן. ברובו הוא משמש לעסקים", סיפרו בטהרן. כבאים רבים ניסו להיאבק באש ואזרחים רבים קיוו לחזור למשרדיהם ולהציל את רכושם. צפו בתיעוד.




הבניין, שבער כולו, קרס בשניות אל מול המצלמות שסיקרו את השריפה. עננה גדולה של עשן שחור עלתה מהמקום ואזרחים שצפו במקרה פרצו בבכי. אחד העדים לאירוע תיאר את קריסת המגדל כמו "סצנה מתוך סרט אימה". דיירי הבניין הספיקו להתפנות אך ככל הנראה מרבית הנפגעים הם כבאים שנלחמו באש. לפי הדיווחים, האש החלה בקומה התשיעית והתפשטה בבניין. עוד דווח כי הבניין כבר עלה באש בעבר. דובר שירותי הכבאות סיפר לטלוויזיה המקומית כי דיירי הבניין "הוזהרו שוב ושוב על ידי העירייה לפנות את הבניין מסיבות בטיחותיות".



המגדל היה נוכח בקו הרקיע של טהרן ונבנה בשנות ה-60 על ידי איש העסקים היהודי חביב אלחניאן. בעת בנייתו, היה זה הבניין הגבוה ביותר בעיר. בחודשים שלאחר המהפכה האסלאמית ב-1979, הואשם אלחניאן בריגול והוצא להורג.