נשיא ארצות הברית החדש, דונלד טראמפ, פתח את יומו השלישי בתפקיד בסדרת ציוצים בהם הגיב להפגנות הענק שהתקיימו נגדו אמש, הגדיר את ההופעה שלו במטה ה-CIA כ"ניצחון" והתפאר ברייטינג שקיבל טקס ההשבעה לנשיאות. באחד הציוצים, שהתייחס להפגנת הנשים נגדו, בה השתתפו מעל ל-500 אלף בני אדם בוושינגטון הבירה ועוד כ-500 אלף נוספים ברחבי העולם, אמר טראמפ כי הוא צפה בשידור מההפגנה ותהה: "הייתי תחת ההנחה שבדיוק סיימנו בחירות, למה האנשים האלה לא הצביעו", והוסיף כי "הסלבריטאים פוגעים במטרה באופן אנוש".



בנוסף לכך התייחס הנשיא הנכנס לנאום שערך במטה ה-CIA אמש, שם טען כי אין בינו לבין סוכנויות הביון האמריקאי והשמועות על כך הן שקר תקשורתי. "קיימתי פגישה נהדרת במטה ה-CIA", כתב טראמפ והוסיף כי "האולם היה מלא, כולם מחאו לי כפיים, אנשים מדהימים. ניצחון".



לבסוף כתב טראמפ על שידור טקס ההשבעה שנערך בערב שישי, "וואו, הרייטינג בדיוק הגיעו: 31 מיליון אנשים צפו בטקס, 11 מיליון יותר מאשר הרייטינג הטוב שהיה לטקס שנערך לפני ארבע שנים". עם זאת, טראמפ לא התייחס לטענות של מזכיר העיתונות שלו, שון ספייסר, שטען כי הקהל שהיה בטקס היה גדול יותר מאשר טקס ההשבעה של הנשיא לשעבר ברק אובמה ב-2009.