האם מדונה עומדת לשלם מחיר על התבטאויותיה בעצרת נגד טראמפ? הזמרת המפורסמת, שהשתתפה בעצרת המחאה שנערכה בוושינגטון, בה השתתפו כ-500 אלף בני אדם, אמרה על הבמה כי היא חשבה על 'לפוצץ את הבית הלבן', והדליקה כמה נורות אזהרה בשירות החשאי של ארצות הברית, כך דווח היום (ראשון) עיתון הדיילי מייל הבריטי.



מדונה נאמה על הבמה המרכזית במהלך העצרת כשהיא חובשת כובע שחור ואף קיללה, מה שגרם להתנצלויות מצד הרשתות ששידרו את הנאום שלה בשידור חי, לאחר מכן אמרה הזמרת כי היא "כועסת. כן, אני זועמת. כן, חשבתי הרבה על לפוצץ את הבית הלבן, אבל אני יודעת שזה לא ישנה שום דבר". לאחר מכן הוסיפה מדונה כי אל למפגינים להיכנע לייאוש ועליהם לבחור באהבה. 





כזכור, אמש נערכה הפגנת ענק בוושינגטון, שהחלה במחאת נשים נגד התבטאויותיו של הנשיא החדש דונלד טראמפ שנחשפו במהלך הקמפיין, התבטאויות שכללו התייחסות מבזה לנשים, ואף רמזו לתקיפה מינית, ובנוסף למאות האלפים שצעדו בוושינגטון, צעדו מספר דומה של מפגינים ברחבי העולם. היום צייץ טראמפ כי הוא צפה בשידור מההפגנה ותהה: "הייתי תחת ההנחה שבדיוק סיימנו בחירות, למה האנשים האלה לא הצביעו", והוסיף כי "הסלבריטאים פוגעים במטרה באופן אנוש".



הפגנת נשים נגד טראמפ בוושינגטון. צילום: רויטרס
הפגנת נשים נגד טראמפ בוושינגטון. צילום: רויטרס