השערוריות שנקשרות אל דונלד טראמפ לא נפסקות. והפעם: היועצת האישית של הנשיא הנבחר, קליאן קונווי, הכניסה אגרוף לאדם בנשף ההכתרה של טראמפ לנשיא. כך דיווח העיתון "ניו יורק דיילי ניוז". אחד מעדי הראייה סיפר שהיא הלמה באיש עם אגרופים סגורים. 

כמה שעות אחרי טקס ההכתרה של טראמפ נראתה היועצת הולמת באיש שהיה לבוש חליפת טוקסידו. לפי הידיעה היועצת פשוט התערבה בריב בין שני אנשים בנשף באולם ליברטי ביום שישי בערב. השניים לא הפסיקו לריב והיועצת נאלצה להכות את אחד מהם כדי להרגיע את העניינים. חלק מהנוכחים היו המומים מהמקרה. 
כתב "פוקס ביזנס", צ'רלי גספרינו, שהיה במקום תיאר את המצב בדף הפייסבוק שלו. "קונווי שלחה כמה אגרופים בין שני אנשים לבושים חליפות. זה אירוע שארך כמה דקות, אבל אף אחד לא נפגע אלא האדם שספג את האגרופים. עכשיו אני מבין למה טראמפ שכר אותה". 

קונווי ספגה ביקורות על כך שדיברה על "עובדות אלטרנטיביות" כדי להגן על ההופעה מעוררת המחלוקת של דובר הבית הבלן שון ספיסר, שטען שמספר הצופים בטקס ההשבעה של טראמפ היה הגדול ביותר בכל טקסי ההשבעה שהיו אי פעם, בעוד שצילום מפורסם מראה את האזור חצי ריק, בהשבעת הנשיא ברק אובמה נראו פי שניים יותר אנשים.