לא על כל דבר כדאי להתלונן במשטרה, ולפעמים שומרי החוק הם לא הכתובת הנכונה לתלונות שלכם. אישה אחת מאוסטרליה למדה זאת בדרך הקשה והמשעשעת, כאשר החליטה לבקש את עזרת המשטרה בסוגיה דחופה במיוחד. על פי "משטרת הטריטוריה הצפונית, שירותי כבאות וחירום" של אוסטרליה, האישה התקשרה כדי להתלונן על כך שמחירי הגראס יקרים לה מידי, והדילר שלה מנצל אותה וגובה ממנה יותר מהרגיל. 

"כשהיא פגועה לחלוטין, האישה דרשה שהמשטרה תחקור את העלייה המזעזעת הזו במחיר הגראס", נכתב בפוסט שהוקדש לנושא בדף הפייסבוק של  המשטרה באוסטרליה. "כשנתבקשה למסור פרטים נוספים, האישה ניתקה את השיחה".

באופן לא מפתיע, הפוסט והאירוע הובילו לתגובות משועשעות מצד הגולשים בפייסבוק, ורבים מיהרו להביע את דעתם בנושא בהול זה. נכון לעכשיו, הפוסט המרגש זכה ללמעלה מ-50 אלף לייקים, 15,000 שיתופים ו-11,000 תגובות משועשעות. בין היתר היה מי שכתב "איזו מטומטמת. למה היא התקשרה לשוטרים? זה נושא בענייני צרכנות. היא הייתה צריכה להתקשר אליהם", ואחר טען בהומור שהבעיה אולי קשורה בהיעדר תחרות בשוק הסחר בסמים, "אשר מאפשר תמחור אופורטוניסטי טורפני- שתתקשר לא.ס.ס.ס"(הנציבות האוסטרלית לצרכנות) הוסיף. גולש משועשע אחר אמר בשם המשטרה:  "משטרת נ.ס.וו; אם תמצאו מחיר טוב יותר, אנו ניתן אותו ב10% פחות".

בפוסט ההומוריסטי שהעלתה המשטרה באוסטרליה, נכתב בין היתר שהמשטרה תשמח לעזור בכל הנוגע למחירי הסמים, ועודדה  את האישה ה"פגועה" ליצור איתם קשר. "אם אתם מכירים דילר ש'דופק' אתכם במחיר, תקשרו אלינו, נשמח לעזור".