רוברט ג'נר, בן 42 מממחוז קנט שבבריטניה אוהב ללכת עירום. ממש אוהב. אבל לאחרונה זה עלה לו בכתב אישום ובו 13 סעיפים בגין הפרת הסדר הציבורי, זאת כאמור, רק בשל סלידתו העזה מלבישת בגדים. להגנתו, ג'נר טוען שכנטוריסט, שזו מילה יפה לנודיסט, התנהגותו הייתה סבירה בהחלט, והוא בסך הכל מביע את עצמו.

שכניו כאמור לא חולקים איתו את אותה השקפת עולם, והגיעו עד בית המשפט על מנת לגרום לו לחדול ממנהגיו המשונים. אחד משכניו סיפר שהוא כל כך נגעל, שכאשר ראה את ג'נר מתכופף ומערבב בטון במערומיו, התקשר מיד למשטרה, ושכן אחר טען שהבחין בו מתכופף, מחוץ לביתו, כשלגופו רק מגפי עבודה. אחד מהשכנים שהעידו נגדו, פראד בלאק, סיפר בבית המשפט כי בדיוק חזר מקניות, כאשר הבחין בג'נר בגינה הקדמית שלו. הוא נחרד ונגעל נוכח מה שראה. "יש ילדים שהולכים במעלה ובמורד הרחוב 24/7", הוסיף, "אנשים לא רוצים לראות את זה. זה לא בסדר"

צילום מסך
צילום מסך

 
שכן אחר סיפר כי בדיוק שב לביתו לאחר שהביא את ילדיו לבית הספר, ונחרד לראות את ג'נר עירום כביום היוולדו ונשען על מגרפה. ג'נר, חייל לשעבר,  הכחיש את כל ההאשמות נגדו, ואמר שמבחינתו עירום הוא המצב האולטימטיבי, והוא משתדל להוריד את בגדיו בכל הזדמנות שרק אפשר.

צילום מסך
צילום מסך

ג'נר מקפיד מאוד על כללי זהירות, ומחוץ לביתו הציב שלט עליו כתוב "נטוריסט עובד כאן, אנא אל תיפגעו". הוא שיבח את מזג האוויר הנעים יחסית בספטמבר האחרון, אשר לטענתו יצר את התנאים המושלמים לעבודה על חלקתו. נכון לעכשיו, המשפט נגדו ממשיך להתנהל בבית המשפט של מיידסטון.
 
על פי התובע פול אדוארדס, מעשיו של ג'נר גרמו למטרד ומצוקה בקרב שכניו. הוא אמר כי לדעתו ג'נר ודאי דע שאלו יהיו התוצאות, לאחר ששם את השלט. "הוא לא נטוריסט הוא אקסיביציוניסט". 

צילום מסך
צילום מסך



צילום מסך
צילום מסך