החרם נגד ליין המוצרים של איוונקה טראמפ נמשך: קרוב למאה חברות ורשתות בארה"ב פתחו כבר בחרם נגד ליין המוצרים בגלל אביה. לחרם הצטרפו, בנוסף לרשתות נורדסטרום וניימן מרקוס, גם מרשל'ס וטי ג'יי מקס - שמוכרות מוצרים במחירים נמוכים. החברות הצטרפו לחרם בגלל ההגבלות שהטיל נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, על כניסת מוסלמים למדינה. לא כולם אוהבים את החרם של נורדסטרום על המוצרים, ולאחרונה המניות שלה ירדו בשבעה אחוזים.



ב"ניו יורק טיימס" דווח כי עובדי רשתות שונות קיבלו הוראה לא להבליט את המוצרים של איוונקה והדבר גורם לה נזק כלכלי עצום. הנשיא דונלד טראמפ עצמו התרגז על המסע שמנהלים נגד בתו וצייץ בחשבון הטוויטר שלו: "מתייחסים לבת שלי בצורה לא פיירית. זה דבר נורא, היא אדם נפלא שתמיד דוחף אותי לעשות את הדבר הנכון". יש סברה בתקשורת האמריקאית שייתכן שאיוונקה עצמה צייצה במקום אבא שלה, שהיה בפגישה באותה העת.




בתגובה להאשמות, אמרה דורין תומפסון, דוברת תאגיד TJX הכחישה קיום חרם נגד טראמפ, ואמרה: "הורינו לשים את המוצרים של איוונקה על הקולבים, מעורבבים בין מותגים אחרים. אנחנו מציעים מוצרים ומחליפים במהירות את התצוגה, כשהתחלופה נקבעת על ידי גורמים שונים".