העיתון הגרמני "שפיגל" דיווח (חמישי) במהדורת האון-ליין שלו על עוד שערורייה בה מעורבים ישראלים בגרמניה. לפי הטענות ראש השב"כ לשעבר יובל דיסקין ושגריר ישראל בגמניה בעבר אבי פרימור מעורבים בשערוריית זיהום האוויר של חברת פולקסווגן. לפי שלטונות ארה"ב, לשניים היה מידע מוקדם על פרשת הזיהום.

יובל דיסקין שהיה ראש השירות החשאי ושגריר ישראל בגרמניה בעבר אבי פרימור נפגשו ב-2015 עם פרדיננד פייך, איש עסקים אוסטרי שהיה יו"ר הוועדה המייעצת של פולקסווגן. דיסקין שפרש מהשב"כ ב-2011 נפגש עם איש חברת המכוניות כנציג של חברת סייבר טכנולוגית שביקש למכור לחברת המכוניות הגרמנית שירותי ביטחון. 
פרימור אישר את פרטי הפגישה בראיון לעיתון הגרמני כשאמר: "אני חבר של דיסקין. עשיתי לו טובה. היינו ביחד בחברות גרמניות אחרות. אני אחראי רק ליצירת הקשרים. לא הייתי מעורב בעסקאות. אני לא אומר שום דבר על שערוריית פולקסווגן".

למרות הכחשות פרימור נראה שהדיבורים עם פולקסווגן עזרו, וב-2016 הוקמה חברה ישראלית לשירותי ביטחון עם טכנולוגיות מתקדמות שלפי ה"בילד" פולקסווגן החזיקה ב-40 אחוז ממניותיה. דיסקין הוא הבעלים של החברה יחד עם צפריר כץ, לשעבר ראש אגף טכנולוגיה בשב"כ, ותמיר בכור, לשעבר ראש אגף מחשוב ומידע בארגון. 

דוברו של יובל דיסקין אמר ל"מעריב אונליין" בתגובה: "אין ליובל דיסקין שום קשר ולו הקטן ביותר לפרשת הדיזלגייט. ליובל דיסקין ושותפיו נודע על הפרשה לראשונה רק כשפורסמה בכלי התקשורת. לדיווח מטעה זה אין שום רגל במציאות".