אחרי קרוב לשנה של צילומים מתונים של בחורות, הודיע היום (שלישי) המגזין פלייבוי כי הוא מבצע פניית פרסה ומשיב את צילומי העירום המפורסמים עם ההצהרה "עירום זה נורמלי". "טעינו עם ההחלטה הקודמת", הודו בהנהלת כתב העת. בסוף שנת 2015, הודיעו המוציאים לאור של המגזין כי החליטו להפסיק את פרסום צילומי העירום, לראשונה מאז שפלייבוי החל לצאת לאור בשנת 1953, בטענה שמדובר בצעד מיושן וכי כיום יש גישה חופשית לפורנו באינטרנט.

הגיליון האחרון שכלל עירום היה מהדורת ינואר-פברואר 2016 עם צילומים של פמלה אנדרסון, ומאז הציג המגזין תמונות מתונות של נשים ללא עירום. אולם הלילה, בתפנית מפתיעה, הציג המגזין בחשבון הטוויטר שלו את השער של גיליון מרץ-אפריל שנושא את הכותרת "עירום זה נורמלי". העיתון כולל צילומי עירום של מיס מרץ, אליזבת אלאם, ושל מיס אפריל, נינה דניאלה, לצד ראיונות עם השחקנים סקרלט ג'והנסון ואדם סקוט. 
קופר הפנר, הסמנכ"ל לענייני עיצוב של פלייבוי ובנו של מייסד המגזין יו הפנר, הודה כי הם טעו כאשר החליטו להיפטר מהסמל הבולט ביותר של העיתון. "אני אהיה הראשון שאודה שהדרך שבה המגזין תיאר עירום הייתה מיושנת, אבל הביטול של זה לחלוטין היה טעות", אמר. "עירום מעולם לא היה בעיה כי עירום הוא לא בעיה. היום אנחנו חוזרים לזהות שלנו ומציגים מחדש את מי שאנחנו". 
ההחלטה של פלייבוי זכתה גם לביקורת, בעיקר מצד ארגוני נשים. "אנשים צעירים צריכים עצה טובה יותר מאשר 'עירום זה נורמלי'", נמסר מהארגון הבריטי לשוויון למען נשים. "הם צריכים חינוך ראוי למין וליחסים בחג הוולנטיין הזה".