בין אם הסקס שלכם עורך כמה דקות או לילה שלם, בוודאי תהיתם לא פעם מה הזמן ה"נורמלי" שהאקט אמור להימשך ועד לאן הוא נמשך גם אצל זוגות אחרים. קבוצת מדענים סקרנים חקרו בדיוק את זה, או ליתר דיוק בדקו מהו הזמן הממוצע שגבר מחזיק מעמד בסקס עד לשפיכה. במהלך המחקר, שפורסם ב-Journal of Sexual Medicine, ביקשו החוקרים מ- 500 זוגות מרחבי העולם למדוד כמה זמן עורכים האקטים המיניים שלהם, במשך תקופה של ארבעה שבועות.

על מנת לוודא שאף אחד מהזוגות המשתתפים במחקר לא ישקר או יזייף ממצאים, הם ביקשו מכל זוג להשתמש בשעון עצר, כשהמדידה מתחילה בעת החדירה, ומסתיימת בזמן השפיכה. מהממצאים עולה שיש שוני רב בזמנים של אקט הסקס בין הזוגות, כשאצל חלקם הם נעים בין 33 ל-44 דקות. אך הזמן הממוצע הוא נמוך בהרבה, ואורכו כ-5.4 דקות בלבד.
 
במהלך המחקר הצליחו המדענים גם לשבור כמה מיתוסים מעיקים במיוחד. בין היתר הם גילו שהשימוש בקונדום לא השפיע לרעה על זמן האקט, כמו גם היות הגבר נימול. בנוסף, גם המוצא של הגבר לא יצר שינוי במשך זמן האקט, אלא אם כן המוצא שלו הוא טורקי. על פי המחקר, גברים ממוצא טורקי החזיקו מעמד זמן קצר יותר באופן משמעותי באקט (כ-3.7 דקות), בהשוואה לגברים ממדינות אחרות כמו בריטניה, ארה"ב, ספרד או הולנד. ממצא פחות מפתיע היה שככל שבני הזוג מבוגרים יותר, כך האקט קצר יותר.
 
ובמקרה ואתם דואגים לכושר העמידות שלכם בסקס, אל דאגה, אתם לא לבד. אחד מתוך שלוש גברים טוענים שהאקט נמשך זמן קצר יותר ממה שהיו רוצים. ומה המומחים ממליצים? להתמקד באיכות, ולא בכמות. את זה אנחנו כבר משאירים לכם.