בחור בשם אנדרו ג'קסון, 48, הגיע לתחנת משטרת גרייטר מאנצ'סטר לראיון עבודה, אך הוא בהחלט לא ציפה למה שקרה לו בהמשך. ג'קסון הגיע לתחנת המשטרה סלג'י פארק רוד, במטרה להתראיין לתפקיד ניהולי במחלקת ה-AT של התחנה. אך כאשר הגיע, השוטרים מיד הבחינו שנודף ממנו ריח חריף של אלכוהול. למרות הריח, השוטר המראיין קיבל אותו למשרדו והחל בראיון. "שאלתי אותו אם היה לו קושי למצוא אותנו, וברגע שהוא התחיל לדבר יכולתי להריח משהו בהבל פיו שחשבתי שהוא אלכוהול", סיפר השוטר. "הוא אמר שהיה לו קצת קשה למצוא חניה, מה שמיד העלה את חששותינו".
השוטר סיפר שהחליט להמשיך בראיון, שנמשך כשעה, אך במהלך כל הזמן הזה הייתי משוכנע שהמועמד תחת השפעת אלכוהול, וניסה לחשוב מה לעשות. בסוף הראיון, השוטר אמר שעליו לצאת לרגע מהחדר בו התנהל הראיון, והזמין למקום שוטר תנועה. "לא רציתי שהוא יחזור לרכב שלו, בהתחשב בריח הברור של האלכוהול. לא הייתי יכול לחיות עם עצמי אם הייתה מתרחשת תאונה מישהו היה נפגע בצורה קשה", סיפר.
הגיעה שיכור לראיון עבודה. אילוסטרציה: אינגאימג
הגיעה שיכור לראיון עבודה. אילוסטרציה: אינגאימג

 

כשג'קסון נשאל בידי שוטר התנועה אם שתה לפני שהגיע לראיון, הוא ענה בשלילה. כשנשאל אם שתה בליל אמש, ענה ג'קסון שהוא יצא לארוחה עם אשתו בליל אמש, שם חלקו בקבוק יין. לאחר משמע הדברים האלו, שוטר התנועה ליווה את ג'קסון החוצה אל ניידת משטרה סמוכה ובדק את הנשימה שלו בעזרת ינשוף. תוצאות הבדיקה הראו שג'קסון שתה מעל המותר לנהגים. בקבות זאת הוא נלקח אל תחנת משטרת בארי, שם נבדקה שוב נשימתו, והתוצאה הייתה זהה.
ג'קסון הועמד לדין והואשם בנהיגה תחת השפעה, בבית המשפט השלום של רוצ'דייל ובארי. הוא הודה באשמה, רישיונו נשלל לשנה, והוא קיבל קנס של 235 םאונד בריטיים.בית המשפט קבע ששלילת הרישיון תקצור לשבעה חודשים, במידה שישתתף ויעבור בהצלחה קורס נהיגה מונעת. 
"למרות שהנסיבות שסובבות את התקרית הזאת הן יוצאות דופן, המקרה הזה ממחיש תא העובדה שיש נהגים שחושבים שזה בסדר לנהוג אחרי ששתו בליל אמש", סיפר טוני אלט, שוטר תנועה ממשטרת גרייטר מנצ'סטר."לאינדיבידואל במקרה זה הייתה קריאה של 46 מיקרוגרם, בעוד הרמה המותרת היא עד 35, מראה בבירור שנצרכה כמות אלכוהול בלילה שקדם לכן"
אלט מוסיף, שבמידה ואתם לא בטוחים האם אתם כשירים לנהוג או לא מבחינת רמת הלאכוהול בדם, עדיף שלא תנהגו ותחפשו דרכי ניידות אלטרנטיביות. "לעולם אל תנהגו כשאתם מעל הטווח המותר וסתכנו בשלילת הרישיון שלכם, הפרנסה שלכם או באובדן חייכם או חיים של אדם אחר". 

via GIPHY