משטרת בולגריה הודיעה היום (חמישי) כי היא עצרה שני אזרחי ישראל בחשד שרצחו ישראלי נוסף סמוך לעיר סמקוב בבולגריה. על פי דיווח המשטרה, גופתו של הישראלי נמצאה ביער סמוך לכפר גוטסל כאשר עליה סימני אלימות קשים. בנוסף לכך, נמצא רכב שטח נטוש במרחק של כ-500 מטרים מגופתו של הנרצח.



שני העצורים נמצאו במרחק של כשני קילומטרים מזירת הפשע כאשר הם מתחבאים ביער. הרשויות במדינה דיווחו כי חקירת האירוע נמשכת וכי הן החלו בהליכים פליליים כנגד השניים. ממשרד החוץ נמסר כי שגרירות ישראל בבולגריה נמצאת בקשר עם הרשויות.



האירוע הנוכחי מצטרף למקרה רצח נוסף שאירע בתאילנד בחודש נובמבר שבו מעורבים ישראלים, אז נעצר אלי ביטון, ישראלי בעל עבר פלילי, בחשד לרצח ישראלי נוסף, אלי כהן, שעבד בעברו כשוטר. על פי החשד, לאחר הרצח ביתר ביטון את גופתו של כהן והחביא אותה במזוודה שהטמין בקיר ביתו. פריצת הדרך בחקירת המקרה הגיעה לאחר שמשטרת תאילנד גילתה בכרטיס האשראי של כהן, שנגנב לאחר הרצח, הזמנות לחבילות נפטלין, שקיות פלסטיק שחורות וסכינים, שככל הנראה נועדו לביצוע הרצח והעלמת גופתו. העקבות הובילו לביטון ועשרות שוטרים וחוקרים פשטו על ביתו. על פי דיווחים בתקשורת בתאילנד, השוטרים גילו חלקים מגופתו המבותרת של כהן מתחת ליציקת בטון שביטון ככל הנראה יצק לאחר הרצח, בסמוך לשירותים בבית. חלקים נוספים התגלו על פי דיווחים במזוודה.



שמעון ביטון החשוד ברצח חברו בתאילנד
שמעון ביטון החשוד ברצח חברו בתאילנד