מורה טוב מורה לחיים: "ׂאת מי היית מוכן לרצוח, עם מי להתחתן ועם מי לעשות סקס"? מורים בארה"ב נתפסו משחקים משחק לא הולם לאחרונה ולצערם גם צולמו בסרטון שהודלף לרשת. בסרטון מתועדים המורים שהם משחקים במשחק לא הולם, שנועד במקור לבני נוער. במשחק עליהם לבחור גברים או נשים עבור כל אחת מהשאלות "ׂאת מי היית מוכן לרצוח, עם מי להתחתן ועם מי לעשות סקס". עד כאן הכל בסדר, רק שהם בחרו לצורך כך את תלמידיהם.


צילום מסך
צילום מסך

 
הסרטון, של מורים מבית הספר הציבורי באנגור, גרם למהומה במישיגן, ארה"ב, לאחר שהודלף ליוטיוב. נכון לעכשיו לא ידוע מי האדם שצילם את הסרטון, אך יש סבורים שמדובר בצופה מהצד ששמע את השיחה ומצא אותה בלתי הולמת. המורים בסרטון ננזפו אך הורשו להישאר בתפקידיהם,  אך מזכירת בית הספר שנכחה באירוע התפטרה. מהנהלת בית הספר נמסר כי שני מורים קיבלו נזיפות בכתב, וארבעה אחרים קיבלו נזיפה בעל פה. אך כל זה לא מספק את ההורים הזועמים, שטוענים שעל המורים להתפטר בעקבות המקרה. 

האדם שצילם אומנם היה במרחק כמה שולחנות מהחבורה, אך עדיין היה ניתן לשמוע אותם בבירור כי המורים, בוא נגיד, לא היו כל כך בשקט. הם צעקו, צחקו בקול רם, ולא השאירו מקום לדימיון. לדוגמה, כאשר עולה שם של אחד התלמידים עבור המשחק, נשמעת מורה אומרת "הו, הייתי מז...אותו (שם התלמיד צונזר)". בשלב אחר במשחק, נשמע מורה אומר "הו הייתי פאקינג הורג את (השם צונזר)".