בין אם אתם מאוהבי פיצה עם אננס ובין אם אתם משונאיה, דבר אחד בטוח - אי אפשר להישאר אדישים לשילוב. יש משהו בקומבינציה הזאת של פרי ומאפה מלוח שמוציא מאנשים את הפוליטיקאים שבהם, וגורם להם לצאת במחאה. 



עד כדי כך אנשים רגישים לנושא, שיש מי שאפילו מוכנים לסכן את עבודתם בשל כך. כך קרה לאחרונה לאישה שהזמינה את אותה פיצה בסגנון האווי, אך להפתעתה קיבלה משהו אחר לגמרי.

האישה, אלי, מאריזונה, מיהרה לשתף את תכולת משלוח הפיצה שלה בטוויטר. היא העלתה ציוץ של הפיצה שקיבלה לצד הכיתוב "הזמנתי פיצה עם אננס ו...". מהתמונה התברר שלאלי עשו "טופינג שיימינג", וכשפתחה את הקופסה, גילתה אלי ההמומה פיצה ללא תוספות, כשעל החלק הפנימי נכתב: "לא יכולתי להביא את עצמי לשים אננס על זה. זה מגעיל. מצטער". לצד הכיתוב הודבק החזר כספי בסך חמישה דולרים.
עד כדי כך הייתה רבה התנגדותו של השף בפיצרייה, שהוא לא יכול היה להביא עצמו לשים את התופסת הזו. הסיפור, כמו כל סיפור שנוגע לפיצה עם אננס, עורר מיד סערה ברשתות החברתיות ורבים מיהרו להגיב. היו מי שתמכו בהחלטתו ההזויה של השף, ואישה אחת צייצה "זו הייתי אני אם הייתי עובדת בפיצרייה", ואחרת חיזקה את דבריה ואמרה "הבחור הזה יודע מה קורה". אוהבי השילוב מיהרו גם הם להביע את דעתם,  "מה קורה עם כל השנאה לאננס", כתבה אחת, ואחרת צייצה, "אננס על פיצה זה נהדר"

פיצה בלי אננס. צילום מסך:טוויטר
פיצה בלי אננס. צילום מסך:טוויטר



זו לא פעם ראשונה שפיצה עם אננס עולה לכותרות. לפני מספר שבועות נשיא איסלנד, בין שונאי השילוב, אמר כי אם היה יכול היה מוציא את הפיצה הזו אל מחוץ לחוק. הנשיא, ג'ודי יוהאנסון אמר זאת לילדים בבית ספר יסודי, והוסיף שהוא "אוהב אננס, אבל לא על פיצה". האמירה השנויה במחלוקת הזו עוררה סערה ברשתות החברתיות, בעקבותיה מיהר יוהאנסון להגיב בפייסבוק ואמר כי אין לו הסמכות להוציא את החוק הזה לפועל, וכי הוא שמח על כך. "לא הייתי רוצה להחזיק במשרה שבה אוכל להעביר חוקים שאוסרים דברים שאני לא אוהב", הסביר, "לא הייתי רוצה לחיות במדינה כזאת".