בקרוב זה יקרה גם בישראל? רשת המזון המהיר מקדונלד'ס החלה לפני כמה חודשים בניסוי במספר סניפים בארה"ב, שבמסגרתו החליפה את ההמבורגרים הקפואים המפורסמים שלה בהמבורגרים שעשויים מבשר טרי.



בעקבות הביקורות המוצלחות מצד הסועדים, החליטה מקדונלד'ס להציע המבורגרים מבשר טרי בעוד מאות סניפים בארה"ב. בכוונת הרשת להרחיב את השינוי הדרמטי למדינות נוספות בעולם. ההמבורגר מבשר טרי יוצע כמעט בכל הווריאציות, לרבות בצ'יזבורגר המפורסם של הרשת.



השינוי המשמעותי נובע בעיקר בעקבות ביקורת מצד צרכני החברה והעובדה כי רשתות מזון מהיר אחרות בארה"ב ובהן Wendy’s, מציעות המבורגר מבשר טרי זה תקופה ארוכה. למרות זאת, חלק מזכייני מקדונלד'ס הזהירו כי השינוי עלול להביא לבעיות בטיחות במזון. "יש לי חששות משמעותיים בנוגע לבטיחות המזון וחוסר היכולת שלנו לשרת מספר רב של לקוחות במהירות", הזהיר אחד הזכיינים, שהסביר כי בשר בקר טרי נחשב בתור מקור מסוכן יותר להרעלות מזון מאשר בשר קפוא.



מנגד, זכיינים אחרים דווקא בירכו על השינוי הדרמטי. "זמן צלייה מהיר יותר, מוצר עסיסי יותר, מוצר צלוי לעומת מוצר מבושל. צרכנים רבים מאמינים כי מוצר טרי בריא יותר, וזה הדבר החשוב ביותר", הצהיר אחד הספקים.