בימים מתוחים אלו, כשקוריאה הצפונית מודיעה על אירוע חשוב, כל העולם עומד על קצות האצבעות מחשש שתפרוץ מלחמת עולם שלישית. היום התברר שהקוריאנים נהנו לזרוע פאניקה בכל מקום והבדיחה הייתה על חשבוננו. העולם ציפה לניסוי גרעיני, אבל מנהיג המדינה, קים ג'ונג-און, שהזמין מאתיים עיתונאים זרים כדי להציג את "מנהטן של פיונגיאנג" בכלל התכוון להציג פרויקט נדל"ן. גזר סרט אדום מול מאה אלף איש. הוא הבטיח שתוך שנה יבנה רחוב של גורדי שחקים בפיונגיאנג ועמד בהבטחה.



השלטון בדיקטטורה האכזרית רצה להציג מצג כאילו המדינה הענייה והמבודדת יכולה להיות גם מודרנית ומתקדמת, והזמין מאות עיתונאים זרים לפיונגיאנג ל"אירוע גדול וחשוב". היו חששות כי מדובר כהתרסה בדמות ניסוי גרעיני מול ארה"ב ודונלד טראמפ. הציפייה הייתה לניסוי גרעיני שישי במספר. הבוקר התברר, כי מדובר בחנוכת פרויקט דיור חדש ונוצץ. 



במשך קצת יותר משנה הוקמו ברחוב ריומיונג בבירה פיונגיאנג יותר מתריסר גורדי שחקים שמיועדים למגורים. בבניין הגבוה מביניהם יש 70 קומות. הפרויקט נבנה במהירות שיא, והבנייה המרתונית נעצרה רק בזמן השיטפונות בסתיו שעבר, כשהמשאבים שהוקצו לפרויקט הועברו לטובת שיפוץ בתים.
הבניינים החדשים משקיפים לארמון קומסוסאן, מקום קבורתם של אביו של המנהיג, קים ג'ונג איל ושל סבו של המנהיג קים איל סונג, שמוגדר אבי האומה - במוזולאום בו הם שוכבים. צפון קוריאה הצליחה לעמוד ביעד ולהשיק את הפרויקט לקראת יום הולדתו ה-105 של קים איל סונג ביום שבת. למרות זאת משערים במערב שכן יהיה ניסוי גרעיני לרגל החגיגות.