נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ חזר לצייץ. בתגובה למסיבת עיתונאים שקיימה יריבתו במהלך המירוץ לבית הלבן, הילרי קלינטון, בה היא האשימה את ראש ה-FBI, ג'יימס קומי, בהתערבות לבחירות, טען הנשיא כי "קומי הוא הדבר הטוב ביותר שקרה לקלינטון", בנוסף לכך כתב טראמפ כי "קומי נתן לה יד חופשיה לעשות דברים רעים רבים", כי "עלילת טראמפ/רוסיה המזוייפת היא תירוץ בידי הדמוקרטים להפסד בבחירות", ותהה כשהוא מתייחס לעצמו בגוף שלישי, "אולי טראמפ ניהל קמפיין מדהים?".



כזכור, שבוע לפני קיום הבחירות, בעוד קלינטון מובילה בבטחה בסקרים וטראמפ לא מצליח להתאושש מחשיפת הסרטון בו הוא אומר כי בגלל מעמדו ככוכב הוא יכול לשלוח ידיו אל עבר נשים ללא השלכות, פרסם ראש ה-FBI כי נפתחה חקירה בנוגע לפרשת האי מיילים של קלינטון לאחר שנמצאו מיילים שלה במחשבו של סנטור לשעבר מטעם המפלגה הדמוקרטית אנתוני וינר במסגרת חקירה נפרדת העוסקת בחשד שהסנטור שלח תמונות בעלות אופי מיני לקטינות.



אמנם ימים ספורים לאחר מכן הודיע קומי כי הוא סוגר את החקירה נגד קלינטון וכי לא היו ממצאים נגדה, אך ההשפעה בסקרים ניכרה. קומי ניצב תחת ביקורת קשה ואף לגלוג כאשר מאוחר יותר, כאשר נשאל בנוגע לקשרי טראמפ ורוסיה טען כי אינו מתייחס לחקירות פתוחות.