המשטרה ושירותי כיבוי בלאס וגאס פתחו בחקירה בחשד להצתה אחרי ששריפה פרצה ביום שני בלילה במגרש החנייה של בית חב"ד, בעת שבמקום התקיימו תפילות הערב. לא היו נפגעים בקרב המתפללים ומתקיימים חיפושים אחרי חשוד במעשה. בשעה שמונה בערב הוזעקו הכבאים למרכז היהודי של חב"ד בלאס וגאס ודרום נבדה אחרי דיווח על שריפה במגרש החנייה הסמוך. כוחות הכיבוי הצליחו להשתלט במהירות על הלהבות, אולם מכונית אחת נהרסה כמעט לחלוטין, בעוד ששני כלי רכב נוספים ספגו פגיעות קלות.



הנוכחים במקום סיפרו לחוקרים כי כשעתיים קודם לכן התרחשה דליקה קטנה בפח אשפה בתוך המבנה, אולם בגלל שהם הצליחו לכבות במהירות את האש ולא היו כל נפגעים, לא הועבר עדכון על כך לשירותי הכיבוי. לנוכח סמיכות האירועים, החליטו המשטרה ושירותי הכיבוי לפתוח בחקירה בחשד להצתה מכוונת, כאשר גם אנשי הסוכנות הפדרלית לאלכוהול, טבק ואמצעי לחימה צפויה להשתתף בחקירה. עד כה לא נעצרו חשודים, אולם בצילום שפרסמו אנשי חב"ד ממצלמות המעקב נראה צעיר עם תיק גב וכובע מצחיה שלהערכתם עלול להיות מעורב במעשה.



הרב לוי הרליג הודה כי הוא לא הופתע מהאירוע. "למרבה הצער, לאורך אלפי שנים של היסטוריה יהודית, היינו מטרות למתקפות רבות, אחת אחרי השנייה", אמר לכלי התקשורת המקומיים. "אלוהים אתנו והוא מגן עלינו והאומה היהודית ממשיכה לשגשג. העם היהודי חי ואנחנו הופכים לטובים יותר וחזקים יותר".