בעוד יש הרבה אבות ואמהות גרועים בעולם, מידי פעם צצים הורים שבאמת נראה שאכפת להם מהילדים שלהם והם יעשו הכל כדי שיהיו להם החיים הכי טובים שרק ניתן לחיות. כך עשה אב אחד ממקסיקו, שלא נשאר אדיש כשתפס את החבר של הבת שלו בוגד בה, ודאג לטפל בו היטב. האב הרותח, תפס את החבר הבוגדני בפארק במקסיקו סיטי, וכמובן מיהר לתעד זאת ולהעלות לרשת. בסרטון הוא נראה מתקרב אל החבר שיושב על ספסל מתמזמז ומתנשק עם אחרת. לאחר רגעים ספורים השניים שמים לב לעובדה שמצלמים אותם, מפסיקים ומביטים בצלם בבהלה, כשהנער מיד מבין שזה האב של החברה שלו.

האב הכועס מתחיל להתעמת עם החבר הבוגד ושואל אותו בשלב מסוים, "ככה אתה מתייחס אל בתי?". הצעיר הנבוך לא עונה לאב, ורק מביט בבושה כלפי מטה. לאחר מכן הוא פונה אל המאהבת ומתעמת איתה, שואל אותה אם היא ידעה שיש לו חברה. בשלב הזה הבחורה הנבוכה קמה והולכת. בסוף הסרטון האבא מזהיר את הצעיר ואומר לו שהוא לא רוצה לראות אותו אי פעם בבית  שלו, ומאיים עליו שלא יעז להתקרב אל בתו.
 


האבא המגונן העלה את הסרטון לרשת לטענתו כדי להוכיח לבתו עם איזה בחור פח היא יוצאת, וכן להזהיר בנות אחרות מלצאת איתו. הוא הוגדר בידי הגולשים כגיבור וכאב השנה. כל אישה, יהיה גילה אשר יהיה צריכה אדם כזה לצידה, שיבריח מפגעים אנושיים מחייה ובמקרה הצורך גם יפרק אותם וישים אותם בתוך המקום הראוי להם - מזבלה.