מנהיג מפלגת הלייבור, ג'רמי קורבין, הידוע ביחסו העוין לעתים לישראל, השתתף בשנת 2014 בטקס לזכרו של אחד המחבלים שהשתתפו בטבח 11 הספורטאים הישראלים באולימפיאדת מינכן ב-1972, כך נודע היום (ראשון). קורבין, שכתב בעבר טור בעיתון "Communist Morning Star", תיאר את הטקס וכתב ש"זרים הונחו על הקבר של אלו שנהרגו בידי המוסד בפריז ב-1991", וכינה את האירוע "נוגע ללב".



על פי דיווח בג'ואיש כרוניקל, אין כל הוכחה שהמוסד ביצע חיסולים בפריז באותה שנה. לעומת זאת ארגון הביון הישראלי הואשם שחיסל את עאטף בסייסו, ראש המודיעין של אש"ף ומחבל שהיה מעורב שטבח במינכן. ב"סאנדיי טיימס" נכתס כי מנהיג הלייבור התייחס לבסייסו, שככל הנראה נקבר באותו בית קברות בטוניסיה.



על פי הדיווח, קורבין כתב באותו טור על נאום ששמע באותו יום, בו נאמר כי אזרחים זרים שמשרתים בצה"ל עלולים להיות מואשמים בפשעי מלחמה בעקבות הפצצת מטרות אזרחיות" במבצע צוק איתן שנערך באותה שנה. הוא כינה את אותו "נאום סוחף".



סיימון ג'ונסון, מנכ"ל מועצת ההנהגה היהודית, אמר בעקבות החשיפה, כי "הגיע הזמן שג'רמי קורבין יבהיר את עמדותיו לגבי הטרור הפלסטיני". לדבריו, ממבט ראשון, נראה שהשתתפות בטקס הנחת זרים לזכרו של מחבל ידוע, שהוביל את אחת מפעולות הטרור הבינלאומיות הנודעות לשמצה בהיסטוריה, היא שלא במסגרת כללי ההתנהגות המקובלים".