ראש עיריית לונדון, סאדיק חאן קרא היום (שלישי) לממשלת בריטניה לבטל את הביקור הצפוי בממלכה הבריטית של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ. "אני לא חושב שצריך לגלגל עבורו שטיח אדום, כאשר מדיניותו נוגדת את כל מה שאנחנו מאמינים בו", אמר חאן לתקשורת בבריטניה. כזכור, טראמפ מתח ביקורת על חאן על כך שאמר לאחר הפיגוע בלונדון בשבת בלילה כי אין לציבור צורך לחשוש מהנוכחות המשטרתית המוגברת בלונדון.
"תירוץ פתטי של ראש עיריית לונדון סאדיק חאן, שצריך לחשוב מהר על הצהרת ה'אין סיבה לחשוש' שלו", צייץ טראמפ ועקץ את חאן על מסריו המרגיעים לאחר פיגוע הטרור בו נהרגו כשבעה אנשים ועוד כעשרות נפצעו. טראמפ הוסיף בציוצו כי "תקשורת המיינסטרים עובדת קשה כדי לשווק את דבריו של חאן".

 כבר בשבוע שעבר, קרא חאן, ראש העיר המוסלמי הראשון של הבירה הבריטית, לנשיא טראמפ להימנע מלבקר בבריטניה בעקבות "מדיניות ההגירה האכזרית" בה הוא נוקט מאז הכניסה לתפקידו.



בתוך כך, בריטניה נערכת גם לבחירות לפרלמנט שייערכו ביום חמישי, כשאת חלק גדול מתשומת הלב תופסת הכוננות הביטחונית. הדוברת של ראש הממשלה ניסתה להרגיע את החששות ואמרה כי הממשלה עובדת בצמוד עם המשטרה על מנת להבטיח את הביטחון במהלך יום הבחירות, וכי תוכניות נעשו כבר לפני שבועות.