נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, שוקל לפטר את רוברט מולר, החוקר המיוחד שמונה לחקור את פרשת קשרי הנשיא ואנשיו עם רוסיה, כך טוען כריסטופר רודי, מנכ"ל ומייסד של רשת התקשורת Newsmax וחברו של טראמפ, בראיון ברשת הטלוויזיה הציבורית PBS.



"אני חושב שהוא שוקל לסיים את תפקידו של החוקר המיוחד", אמר רודי כשנשאל האם שהוא מוכן לתת למולר לחקור את הפרשה, "אני חושב שזה די ברור לפי מה שאחד מעורכי דינו אמר". עם זאת, רודי הבהיר כי הוא חושב שזאת תהיה טעות גדולה מצדו של טראמפ.



רודי הוסיף כי טראמפ שקל למנות את מולר לראש ה-FBI לפני שמונה לחוקר מיוחד. "הנשיא דיבר איתו. אני חושב שיש כאן ניגוד עניינים".





רודי גם התייחס לעדותו של ראש ה-FBI המודח, ג'יימס קומי בפני ועדת המודיעין של הסנאט, ואמר כי הנשיא טראמפ אופטימי ובאופן כללי חש שהשיג ניצחון. "העדות של קומי שוב הוכיחה שטראמפ לא הפריע לחקירה. הוא הוסיף כי הנשיא וכמה מאנשיו חשים שיריביו בוושינגטון מנסים לחתור תחת סדר היום שלו באמצעות התמקדות בחקירה. כזכור, קומי העיד שטראמפ אמר לו בשיחתם כי הוא מקווה שהוא ירד מחקירת היועץ לביטחון לאומי לשעבר, הגנרל מייקל פלין, שפוטר בגלל ששיקר על פגישתו עם בכירים רוסיים..



היום צפוי להגיע ג'ף סשנס, התובע הכללי של ארצות הברית, להעיד בפני ועדת המודיעין של הסנאט על חקירת הקשרים עם רוסיה. עדותו של סשנס תינתן בדלתיים פתוחות.