מפגש פסגה בהמבורג: נשיאי ארצות הברית ורוסיה, דונלד טראמפ וולדימיר פוטין, ייפגשו לראשונה בארבע עיניים במהלך כינוס ועידת ה-G20 בגרמניה בשבוע הבא. הפגישה הראשונה בין שני האישים תתקיים על רקע חקירת ההתערבות של רוסיה בבחירות לשניאות בשנה שעברה והקשרים שהיו או לא היו בין מקורבי טראמפ לבין גורמים רוסיים. 

היועץ לביטחון לאומי, הגנרל הרב מקמאסטר, שהודיע על הפגישה, סירב לומר האם טראמפ יעלה בפגישה את נשוא ההתערבות בבחירות. לדבריו, עדיין לא נקבע סדר היום של הפגישה. 

מלבד החקירות, סוגיה נוספת שעלולה להעיב על הפגישה היא המלחמה בסוריה. רק השבוע מוסקבה מתחה ביקורת חריפה על ארצות הברית בעקבות הודעת הבית הלבן שמשטר אסד מתכנן לבתע מתקפה כימית נוספת על בני עמו, ואף הוסיפה איום שהיא תגיב בחריפות.
 
רוסיה טענה כי מדובר בצעד שאינו מקובל והזהירה את וושינגטון שלא תפעל באופן חד צדדי בסוריה, כשהיא מתכוונת לתקיפות נוספות נגד כוחותיו של הנשיא הסורי.  
 
חוץ מפוטין, טראמפ ייפגש גם עם לפחות שמונה מנהיגים נוספים, כולל נשיא סין, שי ג'ינפינג, קנצלרית גרמניה, אנגלה מרקל וראש ממשלת בריטניה, תרזה מיי. היום נודע, כי באמצע החודש הבא יגיע טראמפ לפריז, לאחר שקיבל את הזמנתו של נשיא צרפת, עמנואל מקרון, להשתתף בחגיגות יום הבסטיליה.