שיא חדש במלחמה בתקשורת: נשיא ארה"ב דונלד טראמפ ידוע בשימוש המוגבר שלו, באופן חסר תקדים לחלוטין - ברשת הטוויטר. זאת עוד מקמפיין הבחירות וכלה בתקופה בה הוא משמש כנשיא המעצמה הגדולה בתבל. בנוסף, ידוע טראמפ במלחמתו העיקשת בחלקים גדולים של התקשורת, וב"פייק ניוז". היום (ראשון) שילב טראמפ בין שני התחביבים הללו, באופן שבוודאי ישעשע את תומכיו ויזעזע את מתנגדיו הרבים. 



סרטון שדונלד טראמפ העלה לטוויטר בו הוא נראה מכה דמות עם לוגו של cnn

טראמפ העלה ציוץ בו נראה סרטון שלו מהעבר, בן כ-30 שניות, מהתקופה בה לקח חלק בתחרויות אגרוף של ה-WWE,  (מהצד כמובן ולא כמתחרה). בסרטון הוא נראה מכה נמרצות במכות אגרוף דמות עליה הולבש לוגו של רשת CNN, אותה הוא מכנה "רשת ההונאה". בנוסף, הנשיא צייץ מחדש את הסרטון בחשבון הרשמי של נשיא ארצות הברית.



בתגובה לסרטון, פנתה רשת CNN לטוויטר, בצעד חסר תקדים וביקשה מהחברה שתשעה את חשבון הטוויטר של טראמפ. בציוץ שהועלה לחשבון הטוויטר הרשמי של הערוץ נכתב: "למה טוויטר, שיכולה להשעות חשבונות בשל 'הטרדה', לא משעה את זה של דונלד טראמפ?". 



מתוך הסרטון. צילום מסך: טוויטר
מתוך הסרטון. צילום מסך: טוויטר



 "השימוש שלי ברשתות החברתיות אינו נשיאותי? זו הנשיאות המודרנית", כתב טראמפ הלילה בטוויטר בציוץ בו הגן על השימוש המוגבר שלו במדיום. בציוצים נוספים תקף הנשיא את כלי התקשורת האמריקאים. "התקשורת השקרנית עובדת קשה כדי לשכנע רפובליקאים ואחרים שלא כדאי שאשתמש במדיה החברתית - אבל זכרו, אני ניצחתי", כתב. "במהלך תקופת הבחירות לנשיאות נאלצתי להתמודד עם 'פייק ניוז', ועשיתי זאת. אנחנו נמשיך לנצח!".



דבריו נכתבו לאחר שנמתחה עליו ביקורת בשל השתלחותו בשני המנחים של התוכנית "מורנינג ג'ו" ברשת MSNB, ג'ו סקרבורו ומיקה בז'זינסקי. בשבוע שעבר פוטרו שלושה עיתונאים מ-CNN בעקבות פרסום שגוי על פגישה בין מקורבי טראמפ לבין קרן השקעות רוסית. הנשיא לא הסתיר את שמחתו בעקבות פיטוריהם ואמר: "נתפסו על חם עם פייק ניוז".