18 בני אדם נהרגו היום (שני) אחרי שאוטובוס עלה הבוקר באש בעקבות התנגשות עם משאית בבוואריה שבדרום גרמניה. כשלושים בני אדם נוספים נפצעו בתאונה הקטלנית. האוטובוס, שעליו היו 46 תיירים גרמנים ממדינת סקסוניה ושני נהגים, נסע סמוך לשעה שבע בבוקר על הכביש המהיר A9 שבצפון מדינת בוואריה בדרכו לעיר נירנברג כאשר התנגש במשאית עם קרון נגרר בפקק תנועה ליד העיירה סטאמבאך והחל לעלות באש. 

צילום: רויטרס
צילום: רויטרס

מוקדם יותר היום, ציינו במשטרה כי 18 בני אדם נעדרים וקיים חשש כבד שהם לא שרדו את התאונה ונשרפו למוות. "יש רק תקווה זעירה" שמישהו מהם יימצא בחיים מחוץ לאוטובוס "ואולי מישהו ברח כשהוא סובל מהלם", אמר דובר המשטרה, יורגן סטדטר, אך מיהר להוסיף כי "אנחנו מציאותיים ובסופו של יום נדווח על כמה הרוגים". דוברת נוספת, אנה הופר, ציינה כי "אפשרי בהחלט שכמה אנשים לא הצליחו לצאת מהאוטובוס".

צילום: רויטרס
צילום: רויטרס

מדובר באחת התאונות הקשות ביותר בגרמניה בשנים האחרונות. ביוני 2007 נהרגו 13 בני אדם כאשר אוטובוס הטיולים שלהם הידרדר ממצוק במדינת סקסוניה-אנהלט שבמזרח גרמניה. בספטמבר 1992, סטה אוטובוס מהנתיב והתנהג במשאית ובאי תנועה באזור היער השחור וכתוצאה מכך נהרגו 21 בני אדם.