פרטים חדשים ברוסיה-גייט: הניו יורק טיימס דיווח הלילה (ראשון), כי בנו של דונלד טראמפ, דונלד ג'וניור, וחתנו, ג'ארד קושנר, נפגשו עם עורך דין רוסי בעל קשרים לקרמלין מהלך מסע הבחירות לנשיאות. יחד אתם היה גם מנהל הקמפיין של טראמפ באותה עת, פול מנפורט. 

טראמפ הבן ועורך דינו של קושנר אישרו את קיום הפגישה. בנו של הנשיא תיאר אותה כ"פגישת היכרות קצרה", ואמר כי הם שוחחו על תוכנית אימוץ של ילדים רוסיים שהממשלה במוסקבה סגרה. 
"זה לא נושא בקמפיין הבחירות ולא היה לפגישה הזאת המשך", אמר טראמפ הבן. "ביקשתי מקושנר ומנפורט להיות בה". הוא הוסיף כי הוא התבקש להגיע לפגישה על ידי מכר, "אבל לא נאמר לי עם מי אני נפגש". 

שאלת יחסיו של הנשיא טראמפ ואנשיו עם גורמים בכירים ברוסיה נחקרת הן על ידי הקונגרס והן על ידי ה-FBI, זאת לאחר שהרשויות הגיעו למסקנה שרוסיה התערבה בבחירות לנשיאות כדי לסייע לטראמפ להיבחר. בקרמלין הכחישו את הטענות, ואילו טראמפ ואנשיו טענו כי לא היתה להתערבות כל השפעה על התוצאה הסופית. 
ביום שישי נפגשו טראמפ, ונשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, לראשונה, במהלך ועידת ה-G20, ובין היתר דנו גם במעורבות הרוסית בבחירות. מזכיר המדינה האמריקאי, רקס טילרסון, שנכח בפגישה אמר כי טראמפ לחץ על פוטין ושאל אותו יותר מפעם אחת האם הוא ניסה להשפיע על הבחירות האמריקאיות. "פוטין הכחיש כל מעורבות כזו, כפי שאני סובר שהוא הכחיש גם בעבר", אמר טילרסון לעיתונאים.