נתי חדד, הישראלי שנעצר אמש בתאילנד, יישאר במעצר עד ליום שלישי הקרוב, כך סיפר היום (ראשון) אחיו, לירן חדד, שמעדכן באמצעות עמוד הפייסבוק שלו את הגולשים במצבו של אחיו. כזכור, חדד נעצר אמש לאחר פשיטה של המשטרה המקומית בחשד כי החזיק במרפאה אותה הקים נשק, ששימש לאיום על מתחרים עסקיים שלו, וכמו כן, החזיק תרופות אשר אסורות לשימוש בגלל שלא עברו את אישור משרד הבריאות התאילנדי. 



משפחתו של חדד, שחוששת מאוד למצבו, עקב תנאי הכליאה הקשים הידועים בכלא, מנסה לגייס כספים על מנת להביא לשחרורו בערבות, שצפוי להיות בסכום גבוה של מיליון וחצי באט (103 אלף שקלים). המשפחה עדיין לא יודעת מה הסכום הוודאי אותו היא הצליחה כבר לגייס, כשהרבה מאוד ישראלים מנסים לעזור ולתרום מכיסם על מנת להביא לשחרורו בערבות. חדד עצמו ידוע מאוד בקרב המטיילים הישראלים בתאילנד, כמי שעזר בלא מעט מקרים לכאלה שנתקעו או הסתבכו הן מבחינה רפואית או מבחינת דרישות תשלום של מקומיים. 



לירן חדד "השתלט" על עמוד הפייסבוק של אחיו, שמחובר לאלפי אנשים, ובו הוא מעלה לא פעם אזהרות על איך להתנהג בתאילנד, ודווקא הוא, שמנסה כל הזמן להזהיר מפני מעצרים והסתבכות עם החוק, מצא את עצמו בסיטואציה הנוכחית. בעדכון שעשה בעמוד הפייסבוק, אמר אחיו בשידור:  "אנחנו רוצים להודות לכל האנשים שמחזקים, שעוזרים, שתורמים, אני רוצה להודות בשם כל המשפחה שלי, לאנשים שמראים אכפתיות, ונרתמים לעזור. ממה שאנחנו יודעים היום, נתי הגיע לדיון לשחרור בערבות, כתוצאה מזה שהלבישו לו עוד תיק של החזקת תרופות מישראל, תרופות שהוא קיבל גם ממטיילים שסיימו טיול, וגם ממטיילים שהגיעו לטיול מישראל". 

"מבחינת התאילנדים כל התרופות מתוצרת ישראל הן תחת קטגוריה של תרופות לא חוקיות, מהסיבה שזה לא עבר את אישור משרד הבריאות התאילנדי", סיפר לירן חדד והוסיף: "לכן מעצרו הוארך עד יום שלישי הקרוב, וצריך להתבצע דיון. אנחנו מקווים שנצליח לשחרר אותו בערבות, כמו שחשבנו שנעשה היום. 
אנחנו לא תמיד יכולים לענות, אם זה ברשתות או בטלפון, פתחנו סוג של חמ"ל ואנחנו במירוץ נגד הזמן, אנחנו בפגישות עם אנשים, אנחנו לא יכולים להגיב בכל רגע נתון. גם חברים אישיים שלי אני לא מספיק לענות להם". 
"הרבה פונים אלינו ולאנשים שקרובים אלינו ושואלים כמה כסף הצלחנו לגייס עד עכשיו. אין לנו תשובה כמה הצלחנו לגייס כי אתמול היה יום שבת, ומי שעשה העברות, חלק מהכסף עוד לא נספר". אחיו ביקש מכל מי שמכיר את אחיו ונזקק לשירותיו: "נתי עזר לכם לאורך השנים, ויש אנשים שנתי הגיש להם עזרה ראשונה, אם יש פה אנשים כאלה, תעלו איזה סרטון וידאו בעמוד של נתי, שיבינו מי הבנאדם, וכמה טוב הוא עשה.

"הוא כל הזמן עסוק בנתינה, ומשום מה התקשורת בישראל הופכת את הקערה על פיה. הופכים את אחי לסוחט, שהוא ראש ארגון פשיעה. אין שום הוכחה לכך שהוא עושה את זה. אם היה כזה, הוא כבר היה מתפרסם. נתי הוא ילד טוב ולא מתעסק בפלילים והוא מזהיר אנשים לא להסתבך עם פלילים. פרסמו על הקיר שלו סרטון מצולם. מה שמעניין אותנו כרגע, זה שיידעו מי הוא. אנחנו רוצים שאנשים יבינו את הטעות שהתקשורת עושה בלי בדק בית. על סמך מגדירים אותו ראש ארגון פשיעה. על סמך מה אומרים שהם שותפים. מקווה שנראה את נתי מחוץ למעצר כבר ביום שלישי הקרוב".