התפתחות מפתיעה בפרשת המעורבות הרוסית בבחירות לנשיאות ארצות הברית. בנו של הנשיא טראמפ, דונלד ג'וניור, פרסם היום (שלישי) תכתובות מייל עם אדם בשם רוב גולדסטון, שלדבריו העביר לו מסר ממכר רוסי שלו, לפיו הוצע לו מידע מפליל ממשלת רוסיה על המועמדת לנשיאות ארצות הברית, הילרי קלינטון. זה המשך של החשיפה לפיה טראמפ הבן נפגש עם עורכת הדין הרוסית נטליה וסלניצקיה, שהבטיחה לו מידע על המעומדת לנשיאות.   

במייל מה-3 ביוני 2016, כותב גולדסטון כי אביו של אותו מכר שוחח עם התובעת הראשית ברוסיה והיא אמרה לו שיש להם מידע שיפליל את הילרי קלינטון. |זהו בבירור מידע רגיש, אבל זהו חלק מהתמיכה של רוסיה וממשלתה בטראמפ", כתב גולדסטון לטראמפ הבן. בתגובה, ענה לו טראמפ הבן כי "אם זה מה שאתה אומר שזה, אני אוהב את זה". 

שישה ימים אחרי המייל הזה, ב-9 ביוני, נפגוש טראמפ הבן ועורכת הדין וסלניצקיה במגדל טראמפ בניו יורק. לפי הדיווחים שהתפרסמו בתקשורת האמריקאית בפגישה נכחו גם חתנו של מנהיג העולם החופשי, ג'ראד קושנר, כמו גם מנהל הקמפיין שלו באותה עת, פול מנפורט.

בתגובה שפרסם טראמפ הבן לאחר החשיפה הראשונית, הוא אמר כי "אחרי חילופי דברים האישה אמרה שיש לה מידע שאנשים פרטיים הקשורים לרוסיה, ומממנים את הוועד הלאומי הדמוקרטי, תומכים בגברת קלינטון. דבריה היו מעורפלים וחסרי היגיון. לא סופקו פרטים או מידע תומך לכך. עד מהרה התברר שאין לה שום מידע משמעותי". 

המיילים של טראמפ הבן. צילום: טוויטר
המיילים של טראמפ הבן. צילום: טוויטר

 
בתגובה שצירף טראמפ לתכתובת המיילים, הוא מנסה להסביר את הדברים: "המייל הראשון, מה-3 ביוני 2016, היה מרוב גולדסטון, שהעביר בקשה מאמין, אדם שאני מכיר מתחרות מיס יוניברס 2013, שנערכה ליד מוסקבה. לאמין ואביו יש חברה מאוד מכובדת במוסקבה. 

"אני חשבתי שהמידע שהם אמרו שיש ברשותם הוא 'לכלוך' על הילרי קלינטון" כתב טראמפ הבן. "בתחילה רציתי לדבר איתו בטלפון, אבל זה לא הסתייע. אז הם הציעו שהאישה (עורכת הדין הרוסית נטליה וסלניצקיה, איתה נפגש-מ"א) תהיה בניו יורק  ושאלו אם אפגש איתה. החלטתי לשכן. עורכת הדין, כמו שהיא אמרה בפומבי, לא היתה שייכת לממשלת רוסיה, וכמו שכבר אמרנו, לא היה לה מידע על קלינטון ורצה בכלל לדבר מדיניות האימוץ בארצות הברית". 
 
הקרמלין הכחיש כל היכרות עם עורכת הדין. גם עורכת הדין וסלניצקיה, הכחישה היום את ההאשמות הללו, כמו גם את הדיווחים על קשרים בין הקרמלין למנהיג העולם החופשי.