זירת קרב בפריז: בתום קרב חילופי אש, עצרו לוחמי היחידה המיוחדת ללוחמה בטרור של צרפת חשוד בפיגוע הדריסה שאירע היום (רביעי) בו נפצעו שישה חיילים, שניים מהם באורח קשה וארבעה באורח קל, לאחר שרכב מסוג B.M.W. פגע בהם ונמלט מהמקום. החיילים הפצועים פונו לבית החולים.



פטריק בלקני, ראש העיר אמר לתקשורת המקומית לאחר הפיגוע כי "אין ספק שמדובר בפעולה מכוונת", והוסיף כי "מדובר בפעולה מחליאה של תוקפנות". בליני המשיך ותיאר את האירוע. "הכל קרה מאוד מהר, הרכב לא עצר אלא דהר לעברם, הוא האיץ באופן משמעותי". 


בעת הפיגוע, כוחות ביטחון רבים הגיעו למקום, שנחשב לאזור רגיש ובו מטות ביטחוניים רבים, ובשלב זה המשטרה עדיין מחפשת אחר רכב ה-B.M.V. הכהה החשוד בביצוע הפיגוע, ומקורות בפריז אמרו כי אסון כבד נמנע מאחר והאזור היה ריק מהרגיל בשם חופשת הקיץ. כמו כן נודע כי היחידה המיוחדת לסיכול טרור במשרד המשפטים הצרפתי קיבלה על עצמה את חקירת האירוע.



פיגועי דריסה הפכו ל"כלי נשק" פופולרי של פעילי טרור אסלאמי, שגבה את חייהם של עשרות רבות של בני אדם. רק בחודש יוני נהרגו אנגליה שבעה אנשים בפיגוע דריסה ודקירה בלונדון, עליו לקחה דאעש אחריות, ובחודש מרץ חמישה נוספים נהרגו בפיגוע דריסה דומה שאירע באזור בניין הפרלמנט בווסטמיניסטר.

גם בגרמניה אירע פיגוע דריסה, במהלך יריד חג המולד בחודש דצמבר האחרון. גם שם, משאית דהרה לעבר האירוע החגיגי ודרסה למוות תשעה בני אדם. בנוסף להם, רצח המחבל, אזרח תוניסאי, את הנהג המשאית הפולני. ארגון המדינה האסלאמית נטל אחריות כם על הפיגוע הזה.

בצרפת עצמה, אירע פיגוע דריסה קטלני, בו נהג משאית דהר לעבר קהל חוגגי יום הבסטיליה, יום העצמאות הצרפתי, בניס והרג 84 בני אדם. צרפת עצמה הפכה לזירה מועדפת לפיגועים על רקע אסלאמי, כאשר בשנתיים האחרונות מעל ל-230 בני אדם נהרגו בסדרת פיגועים, בהם סדרת הפיגועים של נובמבר 2015, אז נהרגו 130 בני אדם, רבים מהם במהלך הופעת רוק באולם הבטאקלן. בשל סדרת הפיגועים הקשה צרפת נמצאת במצב חירום.