אמנדה חנא, לבנונית - שבדית שזכתה בתואר "מלכת היופי של המהגרים", נושלה מכתרה שבוע לאחר הכתרתה, כך על פי העיתון הלבנוני "אל מדין". הסיבה למהלך הוא ביקורה של האנה בישראל באמצעות דרכון שוודי, כחלק מסיור אקדמי. מארגני התחרות תיארו את חנא כ"בעלת יופי כוזב". לבנון רואה במדינת ישראל כמדינת אויב ומטילה חרם על מוצרים ישראליים. שר התיירות הלבנוני שלל את התואר מחנא בגלל ש"עברה על חוקי המדינה".



ב-2015 נערת היופי של ישראל, דורון מטלון, העלתה תמונה לחשבון האינסטגרם שלה עם מלכת היופי הלבנונית, סאלי ג'רייג', במהלך שהותן במיאמי לצורך תחרות מיס יוניברס, ועוררה את זעמם של לבנונים רבים. לבנונים רבים במדיה החברתית דרשו שג'רייג' תאבד את תוארה וטענו כי היה אסור לה להצטלם עם ישראלית. ג'רייג' התגוננה וטענה כי מטלון "רדפה" אחריה בשביל התמונות וכי היא נדחפה לתמונה.



לפני כשלושה חודשים תחת הכותרת "ישראלית פורצת את בתי הקולנוע בביירות", קרא "קמפיין החרם על ישראל בלבנון", לא לצפות בסרטה של השחקנית הישראלית המוערכת גל גדות "שתמכה בצבא הישראלי בעת שתקף את רצועת עזה".



פעילים לבנונים מהתנועה לחרם על ישראל, אף פרסמו את שמות בתי הקולנוע בהם מוקרן הסרט, בהם רשת "סינמה סיטי", וגם כמה אתרים אלקטרוניים לבנוניים שמקדמים את הסרט באמצעות מכירה מוקדמת של כרטיסים, בהם "גראנד סינמאס" ו"פוקס סינמאס".



מנהלי הקמפיין נגד גדות ציינו, כי "גדות הינה שחקנית ודוגמנית ישראלית, שב-2004 הייתה מלכת היופי של ישראל, ואף שירתה בצבא הישראלי למשך שנתיים". לדבריהם, "היא ידועה בתמיכתה הבוטה בצבא הישראלי, במיוחד במהלך המלחמה האחרונה ברצועת עזה".