צוותי הצלה חילצו מאות תושבים שנלכדו בבתיהם ורכביהם בעקבות השיטפונות בדרום טקסס במהלך היום (ראשון) בעוד ש"הארווי", הסופה החזקה ביותר שפגעה במדינה מזה 50 שנה, המשיכה בהתקדמותה. עד כה נהרגו שני בני אדם במהלך הסופה ומניין ההרוגים צפוי לעלות בעקבות דיווחים על אישה וילד הרוגים ברכב שהוצף בכביש מהיר ליד העיר יוסטון. 

עד ראייה דיווח כי ראה גופת אישה צפה ברחובות בשיטפון באותו חלק של העיר. ההרוגה השנייה בסופה "הארווי" היא קשישה שניסתה לנהוג דרך רחובות מוצפים בחלקה המערבי של יוסטון. "נראה שהרכב שלה נכנס למים עמוקים והיא טבעה כתוצאה מכך", אמר סמל קולין הווארד ממשטרת יוסטון. 

הצפות כתוצאה מהוריקן "הארווי", טקסס. צילום: גטי אימג'ז
הצפות כתוצאה מהוריקן "הארווי", טקסס. צילום: גטי אימג'ז
הרוגים בסופה "הארווי" בארה"ב
 

אדם נוסף נהרג משריפה בביתו בשישי בלילה. הרשויות בטקסס קראו לתושבים להישאר בבתיהם ביוסטון ובערים אחרות בדרום מזרח טקסס בעוד ששיטפונות כיסו דרכים וצמתים מרכזיים. כוחות ההצלה ביצעו מאות חילוצים במהלך היום.

שיירה של צבא ארה"ב הגיעה לסייע בחילוץ בעיירת החוף רוקפורט, לאחר שזו נפגעה באופן ישיר מהסופה ורחובותיה הוצפו וכוסו בהריסות. לפני פגיעת הסופה, ראש עיריית רוקפורט הנחה את התושבים לכתוב את שמותיהם על זרועותיהם למטרות זיהוי במקרה של מוות או פציעה. "זה היה נורא", סיפר תושב העיירה ג'ואל ואלדז, שגג ביתו נקרע על ידי הסופה במהלך הלילה. "יכולתי לחוש את כל הבית זז".