נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, יבקר בשבוע הבא באזורים שנפגעו ע"י הוריקן "הארווי" בטקסס ובלואיזיאנה. מהבית המלבן נמסר הערב (חמישי), כי הנשיא יגיע ליוסטון וללייק צ'ארלס, לואיזיאנה, על מנת לעמוד על הנזקים. טראמפ ביקר כבר פעם אחת ביוסטון, לאחר שהעיר הוצפה בגלל כמויות הגשם העצומות שירדו באזור. 



בתוך כך, דוברת הבית הלבן, שרה סנדרס, אמרה כי הנשיא יתרום מילון דולר מכספו הפרטי לקרן לנפגעי הסופה. "אני שמחה לומר לכם שטראמפ רוצה להצטרף  למאמצים של הרבה אנשים במדינה, ויתרום מיליון דולר מכספו לקרן". 



למרות האיבה הגלויה בין הנשיא לבין התקשורת, סנדרס ביקשה, בשמו של טראמפ, את עזרתם של העיתונאים בבחירת הגוף לו יתרום. "בגלל שאתם כל כך טובים במחקר ודיווחתם רבות על הארגונים שעוזרים הכי הרבה, הוא ישמח להצעות", אמרה סנדרס". 



המזכיר לביטחון פנים של ארצות הברית, טום בוסרט, מסר במסיבת עיתונאים פרטים אודות הנזק הרב שגרמה הסופה ההרסנית. לפחות 34 בני אדם נהרגו בסופה, 100 אלף בתים נפגעו בסופה ו-7,000 חולים המאושפזים בבתי חולים יועברו למקומות בטוחים יותר. 
בוסרט גם הזהיר מכך שרוב ההורגים מאירועים כאלה נמצאים בימים שלאחר האסון. עוד אמר השר, כי הבית הלבן יגיש בקשה נוספת לקונגרס להקציב כסף לשיקום. 

אמש הודיע מרכז ההוריקנים הלאומי בארצות הברית קבע כי סופת "הארווי" הפכה מסופה טרופית לשקע ברומטרי. על פי הודעת המרכז, אין חשש לגשמים כבדים באזור גלווסטון ויוסטון, אך "עדיין קיים חשש לשיטפונות מסכני חיים באזור יוסטון, פורט ארתור ובאזורים בדרום-מערב לואיזיאנה בשאר השבוע".