ארצות הברית עדיין מתמודדת עם נזקי ההוריקנים "הארווי" ו"אירמה", אבל נראה כי גל הסופות של עונת הקיץ טרם הסתיים. על פי המרכז הלאומי להוריקנים של ארצות הברית, שלוש סופות עושות את דרכן לעבר ארצות הברית, כששתיים מהן עלולות להתפתח להוריקנים בדרגה קשה.

הסופה הטרופית "מריה" נוצרה בשבת במערב האוקיינוס האטלנטי וצפויה להתגבר לדרגת הוריקן כבר ביום שני בלילה וביום רביעי להפוך להוריקן גדול. "מריה" נמצת כעת כ-740 ק"מ מהאנטיליים הקטנים והיא נעה לעבר האיים הקאריביים במהירות של 24 קמ"ש.
עין הסערה של "מריה" צפוי לפגוע באיי "ליוורד" - ברבודה ואנטיגואה, גוודאלופ ודומיניקה - בתוך 48 עד 72 שעות, ואז לנוע לעבר פוארטו ריקו, ספגה נזק כבד מאוד מ"אירמה" ולאחר מכן לרפובליקה הדומיניקנית ולהאיטי בעוד חמישה ימים. אזהרות הוריקן הוצאו לרבים מהאיים בקאריביים, בהם אנטיגואה וברבודה וסאן מרטן, שחטפו נזק עצום מ"אירמה".

"'מריה' צפויה להתחזק ולהשפיע על איי 'ליוורד'. היא תביא עמה רוחות מסוכנות, עליית פני המים וגשמים עזים", נמסר ממרכז ההוריקנים. עוד נאמר כי הסוםה עלולה לפגוע גם  באיי הבתולה האמריקאיים והבריטים ופוארטו ריקו עד אמצע השבוע. 
סופה נוספת שעושה דרכה לאזור היא הוריקן "חוזה", שנמצא כעת כ-676 ק"מ דרומית מזרחית לקייפ האטרס, אי הנמצא מול חופה של צפון קרוליינה. "חוזה" נע כעת במהירות של כ-130 קמ"ש. מהמרכז הלאומי להוריקנים נמסר כי אזורים בחוף המזרחי של ארצות הברית, מווירג'יניה עד לניו אינגלנד, צריכים לעקוב אחר הסופה בימים הקרובים.