שני שליש מהאמריקאים מתנגדים להכרזה על תקיפה צבאית מקדימה נגד קוריאה הצפונית, כך עולה מסקר שנערך על ידי חדשות ערוץ ABC האמריקאי.


כמו כן, מהממצאים עולה כי אמריקאים רבים יותר סומכים על מפקדי צבא ארה"ב, בכל הקשור לטיפול במשבר הגרעיני בחצי האי הקוריאני, מאשר על נשיא המדינה, דונלד טראמפ. בנוסף, 70% מהם, אמרו כי קוריאה הצפונית מהווה "איום רציני ביותר" כלפי ארה"ב. 



למעשה, 37% מהאמריקאים סומכים על טראמפ, בכל הקשור להתנהלותו מול המדינה המבודדת בעולם, בעוד ש-42% "לא סומכים עליו בכלל". לעומת זאת, 72% סומכים על הגנרלים האמריקאים. לעומת זאת, שמונה אחוזים בלבד מהנשאלים טענו שקים ג'ונג און יכול לפעול בצורה אחראית.



בתוך כך, מסתבר כי האמון במנהיג העולם החופשי בנושא זה נמוך במיוחד. במסגרת זו 11% מהדמוקרטים ו-36% מאלו שלא מזוהים עם אף מפלגה אמרו כי הם לא מאמינים שהוא יפעל באופן אחראי מול הדיקטטורה. כמו כן, מספר שיא של אמריקאים, בדמות 70% מהם, אמרו כי קוריאה הצפונית מהווה "איום רציני ביותר" כלפי ארה"ב. 


טראמפ. רב האמריקאים טוענים שהוא עושה יותר למען פילוג העם מאשר לשם איחודו. צילום: רויטרס
טראמפ. רב האמריקאים טוענים שהוא עושה יותר למען פילוג העם מאשר לשם איחודו. צילום: רויטרס


בכל הקשור לנושא ההגירה, 62% מאזרחי ארה"ב, לפי תוצאות המחקר, מאוכזבים מהתנהלותו של טראמפ. באופן דומה, 66% טענו שטראמפ עושה יותר למען פילוג העם מאשר איחודו.

בנוסף, שלושה רבעים מתוך הציבור האמריקאי תומך בהטלת סקנציות חמורות יותר על המדינה המסוגרת בניסיון לשכנע אותה לוותר על הנשק הגרעיני שלה, כשלעומת זאת שליש בלבד חושב שארה"ב להציע לה תמריצים אחרים במסגרת ההתנהלות מולה בנושא זה.

בסך הכל, תדמיתו של המנהיג האמריקאי ממשיכה להיות שלילית, כאשר 39% מהאמריקאים בלבד טענו שהם מרוצים מעבודתו עד כה, בעוד ש-57% אחרים אמרו שהם מאוכזבים ממנו. עם זאת, רבים טענו שתגובתו לסופות ההוריקן האחרונות שהכו בפלורידה, ובמקומות נוספים בארה"ב, הייתה טובה.