הקרב על הראיון הראשון של או.ג'יי. סימפסון כאדם חופשי יצא לדרך. לפי מקורביו של כוכב הפוטבול לשעבר, הוא צפוי לדרוש לא פחות מ־3 מיליון דולר כדי לדבר על תשע השנים בכלא בנבדה. ה"ניו יורק פוסט" ציטט מקורב לסימפסון, ששוחרר ביום ראשון לפנות בוקר לאחר שריצה תשע מתוך 33 שנות מאסר על שוד מזוין וחטיפה, ולפיו כבר נעשו גישושים ראשונים ברשתות הטלוויזיה כדי לבדוק את הנכונות לקיים ראיון תמורת תשלום.



לפי הדיווח, סימפסון ידרוש בין שלושה לחמישה מיליון דולר עבור הראיון, שבו הוא עשוי גם לדבר על הרצח של רעייתו לשעבר, ניקול בראון־סימפסון, ושל חברה רון גולדמן, שממנו זוכה בשנת 1995 בתום משפט מתוקשר וסנסציוני. "הוא יעשה את זה רק פעם אחת וזה צריך להיות שווה את הזמן שלו", אמר המקורב.



או. ג'יי. סימפסון במשפט רצח גרושתו. צילום: רויטרס
או. ג'יי. סימפסון במשפט רצח גרושתו. צילום: רויטרס



בינתיים, שוהה סימפסון במקום לא ידוע באזור לאס וגאס שבו הוא אמור להתגורר בעתיד הנראה לעין, לפחות כל עוד הוא משוחרר על תנאי בחמש השנים הקרובות. כתב של ערוץ ESPN הצליח לשוחח עם סימפסון בעת שראה אותו בתחנת דלק, כחמש שעות לאחר שעזב את הכלא, והכוכב לשעבר הודה כי עדיין לא חש את אווירת החופש.



"אני במכונית במשך חמש שעות, אז איך אני יכול להרגיש איך זה להיות בחוץ?", אמר סימפסון. "הייתי ב'שום מקום ארה"ב' בתשע השנים האחרונות ולא עשיתי כלום. שום דבר לא השתנה בחיי. למה אתה מצפה?". מיד לאחר מכן, הוא דרש מהכתב לעזוב אותו בשקט.