צילומי וידאו חדשים שפורסמו היום (שלישי) מחדר המלון של מבצע הטבח בלאס וגאס מראים את רובה הצלפים בו השתמש היורה מונח סמוך לחלון החדר. רובה נוסף, תחמושת והפטיש בו עשה שימוש היורה על מנת לשבור את חלון החדר, נראים על הרצפה. סרטי הפרדה משטרתיים נראים על דלת החדר בבית המלון "מנדליי ביי" בעיר. שולחן אוכל קטן של שירות חדרים נראה בצדו השני. כזכור, סטיבן פאדוק פתח באש אתמול מחלון חדרו בקומה ה-32 על עשרות אלפי אנשים בפסטיבל מוזיקה שארע במתחם שמתחת למלון. ברשות פאדוק היו לפחות 23 רובי סער כאשר נרשם למלון "מנדליי ביי" ביום חמישי שעבר. 


תיעוד של הירי בלאס וגאס
בתוך כך, מתפרסמים צילומים חדשים מאירוע הירי. מאות בני אדם נראים נמלטים ממקום האירוע בעוד שקולות הירי הבלתי פוסק נשמעים ברקע. 
הירי בלאס וגאס. צילום: רשתות חברתיות
59 אדם נהרגו בטבח ולמעלה מ-500 נפצעו. הטבח בלאס וגאס הוא אירוע הירי הקטלני ביותר בהיסטוריה של ארצות הברית. עדיין לא ברור מה הניע את הרצח ההמוני. פאדוק היה משקיע נדל"ן ועבד בעבר כרואה חשבון, ואף הועסק בחברה שמאוחר יותר הפכה להיות "לוקהיד מרטין", החברה הביטחונית הגדולה בעולם. לא היה לו עבר פלילי מלבד עבירה קלה. פאדוק היה בעל רישיון טיסה, מה שהצריך ממנו לעבור בדיקות פסיכיאטריות, ולפחות מטוס קל אחד היה בבעלותו.

הרובה והכדורים שנמצאו בחדרו של הרוצח מלאס וגאס. צילום: טוויטר
הרובה והכדורים שנמצאו בחדרו של הרוצח מלאס וגאס. צילום: טוויטר


"מעולם לא היו לנו בעיות איתו", אמר לרשת ABC מנהל שדה התעופה שבו אוחסן המטוס. אריק, אחיו של פאדוק, אמר כי הוא עבר ללאס וגאס מפלורידה מפני שאהב להמר. הוא סיפר כי היורה התרברב פעם בפני חבריו כי הוא "מהמר מקצועי" וכי טייל ברחבי העולם. "הוא היה בחור עשיר שאהב לשחק פוקר ולצאת לנפוש בשייט תענוגות", סיפר האח. "היה לו עושר משמעותי".