אישה יפנית מתה בעקבות "עבודת יתר" לאחר שלרשותה נרשמו 159 שעות נוספות בחודש. העיתונאית בת ה-31, מיווה סאדו, לקחה שני ימי חופש בלבד במהלך חודש יולי 2013 לפני מותה כתוצאה מאי ספיקת לב. מאוחר יותר ייחס משרד תקנות העבודה בטוקיו את מותה למוות מעבודת יתר, אך המקרה שלה פורסם על ידי מעסיקה הקודם רק כעת.



מותה של סאדי צפוי להגביר את הלחץ על הרשויות היפניות, על מנת שיטפלו כראוי במספר הגדול של מקרי מוות המיוחסים לשעות העבודה הרבות של מועסקים במשק היפני.



ההודעה על מותה התפרסמה שנה לאחר פסק דין דומה על מותו של עובד צעיר שעבד בסוכנות פרסום מובילה במדינה, באירוע שעורר ויכוח לאומי לגבי היחס של יפן לנושא זה, תוך קריאות להגביל של מספר השעות הנוספות המותרות בחוק.



סאדו הייתה עיתונאית פוליטית שכיסתה את הבחירות לפרלמנט בטוקיו ב-2013, והיא מתה שלושה ימים לאחר הבחירות. מסאצ'יקו ימאוצ'י, בכיר במחלקת החדשות שבה עבדה, הודה כי מותה של סאדו משקף "בעיה עבור הארגון כולו, כולל מערכת העבודה והאופן שבו מכסים את הבחירות". הוריה של סאדו אמרו לאחר הפרסום על הסיבה למותה כי "גם היום, ארבע שנים אחרי, אנחנו לא יכולים לקבל את מות הבת שלנו כמציאות".