האם בכל זאת יש משבר בין נשיא ארצות הברית למזכיר המדינה שלו? אחרי שדונלד טראמפ הכחיש נמרצות את הדיווח ב-NBC שרקס טילרסון תכנן להתפטר מהתפקיד בשל חילוקי השעות בינו לבין טראמפ, כעת נראה כי בכל זאת היו דברים בגו. 

רשת NBC מדווחת כי ראש סגל הבית הלבן, ג'ון קלי, זימן את טילרסון כדי לדון במתיחות בין שני האישים. לפי שישה בכירים בממשל, גם מזכיר ההגנה ג'יימס מאטיס, הגיע לפגישה. על פי הדיווח, השלושה דנו באופן שבו יש להתקדם. 
קלי ויתר על הצטרפות לטראמפ לנסיעה למזרח הרחוק כדי לקיים את הפגישה. בבית הלבן המעיטו בחשיבות ההישארות של קלי בוושינגטון ואמרו כי הוא עשה זאת כדי שיוכל להמשיך לנהל את ענייני היום יום. 

כזכור, ב-NBC דיווחו השבוע שטילרסון איים להתפטר בעקבות סדרה של עימותים עם הנשיא. באחד מרגעי הכעס הוא אף כינה את טראמפ "אידיוט". לאחר שהנשיא זעם ורתח על הפרסום, טילרסון פרסם הודעה בה שיבח את טראמפ והכחיש את כוונתו להתפטר. 
עם זאת, סירוב של טילרסון להכיחש שכינה את הנשיא "אידיוט" עוררה את זעמו של הנשיא עוד יותר והגבירה את המתיחות בין השניים. גורם בבית הלבן אמר כי "לאחר שמזכיר המדינה לא הכחיש זאת, הערכתי שזה נכון".