הסופה "נייט" הגיעה לפנות בוקר לאדמת בארה"ב ופגעה סמוך לשפך נהר המיסיסיפי ובאזור לואיזיאנה, כשהיא מוגדרת כסופה ברמת מסוכנות 1, זאת לאחר שנחלשה מעט בדרכה לאזור. מאוחר יותר היא פגעה בחופי מיסיסיפי ובבילוקסי הסמוכה. כעת, הסערה, שרוחותיה מגיעות למהירות של 140 קמ"ש, מוגדרת כ"סערה טרופית" בלבד. בעקבות היחלשותה הוסר העוצר שהוטל הלילה על אזורים שונים בניו אורלינס.  



ההוריקן נייט, הסופה הקטלנית האחרונה בינתיים בעונה הסוערת באוקיינוס האטלנטי, גרמה בימים האחרונים למותם של יותר מ־20 בני אדם במרכז אמריקה, זאת לאחר שרק בשבועות האחרונים נפגעו מההוריקנים הארווי ואירמה טקסס ופלורידה, ואילו בפורטו ריקו עדיין מנסים להתמודד עם נזקי הוריקן מריה. 



תושב ברובע הצרפתי של ניו אורלינס. צילום: רויטרס
תושב ברובע הצרפתי של ניו אורלינס. צילום: רויטרס



לפני שנחלשה, החזאים חזו כי היא צפויה לפגוע במזרח לואיזיאנה במשבי רוח בעוצמה של כ־170 קמ"ש, ולהוריד שבעה עד 15 סנטימטר של גשם. בעקבות זאת, פורסמה אזהרה מפני טורנדו ברחבי לואיזיאנה, בעוד במיסיסיפי ובאלבמה פורסמו התראות מפני סופה טרופית. 
מושל לואיזיאנה, ג'ון בל אדוארדס, הכריז על מצב חירום במדינה, וכך עשתה גם מושלת אלבמה, קיי אייבי, בעוד מושל פלורידה, ריק סקוט, קרא לרשויות להיערך מחשש שהסופה תגיע גם למדינה שעדיין מתאוששת מפגיעת הוריקן אירמה. "אנחנו לא יכולים להוריד את ההגנות", אמר. 
 
מאחר שרבים מחברי המשמר הלאומי מוצבים כעת בפורטו ריקו על מנת לסייע לפעולות החירום אחרי הוריקן מריה, גייס המושל עוד אלף חברי משמר שיבחנו את מצב המשאבות כדי לצמצם את סכנת ההצפות. "אנחנו לא מצפים שזה יגרום להשפעה הרסנית על ניו אורלינס או יעבור את היכולת של המשאבות או הגנרטורים", אמר אדוארדס, ומיהר להוסיף, "אני לא יכול לומר שאני לא מוטרד".
 
חיילי המשמר הלאומי של לואיזיאנה מתכוננים לסופה. צילום: רויטרס
חיילי המשמר הלאומי של לואיזיאנה מתכוננים לסופה. צילום: רויטרס

 
ראש עיריית ניו אורלינס, מיטש לנדריאו, ציין כי 108 מתוך 120 המשאבות באזור העיר פועלות כשורה. "הנחיתי את כל המחלקות והסוכנויות להתחיל לבצע את תוכניות החירום שלהן", אמר. "אין סיבה לפאניקה, אבל יש צורך בהיערכות".
 
לפני הגעתה לארה"ב, הותירה אחריה הסופה בשבוע האחרון נתיב של נפגעים והרס במרכז אמריקה. בניקרגואה נהרגו לפחות 11 בני אדם ושבעה נוספים נהרגו, בעוד אלפים נאלצו להתפנות מבתיהם בשל הצפות ומפולות בוץ אחרי שירדו כמעט 40 ס"מ של גשם. 
 
בקוסטה ריקה דווח על לפחות שמונה קורבנות, ו־400 אלף בני אדם נותרו ללא מים זורמים, בעוד אלפי בני אדם פונו למקלטי חירום, כאשר הרשויות גם פרסמו אזהרות מפני תנינים שעלולים להיסחף בנהרות לאזורים מיושבים. שלושה בני אדם נוספים נהרגו בהונדורס, בהם שני צעירים שטבעו בנהר, עוד אדם נהרג באל סלבדור כתוצאה ממפולת בוץ.