סטיבן פאדוק, מבצע הטבח בלאס וגאס ביקר במזרח התיכון בסדרה של הפלגות, כך חשפה היום (ראשון) המשטרה האמריקאית, ופרסם האינדיפנדנט הבריטי. בתוך כך, החוקרים ממשיכים לנסות ולהבין את את מניעיו של פאדוק, ללא הצלחה יתרה עד כה. פאדוק גם השתתף ב-11 הפלגות נוספות ליעדים אחרים במהלך השנים האחרונות, כך דיווחה סוכנות הידיעות AP. 



תיעוד מהחדר של היורה במלון

זירת הטבח בווגאס. צילום: AFP
זירת הטבח בווגאס. צילום: AFP

תיעוד של הירי בלאס וגאס

 
הידיעה מעניינת כמובן את שירותי הביטחון בארה"ב ובמערב בגלל ספקולציות, שנפוצו כבר ביום הטבח בשל לקיחת אחריות מפוקפקת של דאעש, לפיהן פאדוק הפך לרדיקלי. מאז אותו יום, דאעש שב ולקח אחריות על הירי, שקטל את חייהם של 59 בני אדם ופצע מאות נוספים. 


עצרת זיכרון לנרצחים בלאס וגאס. צילום: AFP
עצרת זיכרון לנרצחים בלאס וגאס. צילום: AFP


בתוך כך, הדיילי מייל הבריטי פרסם כי יצאנית שנשכרה על ידי פאדוק סיפרה על יחסי המין האלימים שלהם ואמרה כי הוא התגאה ב"דם הרע" שיש לו. לדבריה, הם בילו שעות בשתייה והימורים והוא היה פרנואיד ואובססיבי. היא סיפרה שכשהיה פאדוק עולה על רצף הימורים מוצלח, הוא היה לוקח אותה לחדרו ל"סקס אלים ואגרסיבי, כולל פנטזיות אונס".
 
עוד סיפרה שהוא גם התרברב על אביו שודד הבנקים ונהג לטעון בפניה על תיאוריות קשר, כמו למשל שהפיגועים ב-11 בספטמבר אורגנו על ידי ממשלת ארצות הברית.