תשעה ישראלים נפצעו בהתהפכות ג'יפ בדרכם לטרק בהרי האנאפורנה בנפאל. שמונה מהם נפצעו קל ואחד נפגע בראשו, אולם לא נמסר מה מצבו. ממשרד החוץ נמסר כי הקונסולית מטפלת ואוספת פרטים. מהדסק המבצעי של MAGNUS איתור וחילוץ נמסר כי מסוק הוקפץ לאזור האירוע.



בחודש שעבר, צוות של חברת הביטוח 'הפניקס', בניהול המחלץ חיליק מגנוס, חילץ באמצעות מסוק, מטיילת ישראלית מאזור טרק האנאפורנה במדינה. המטיילת חשה ברע כתוצאה ממחלת גבהים. דודי עוז, מנהל תחום ביטוחי חו"ל ב'פניקס' סיפר: "המטיילת דיווחה לחברה על היותה במצוקה, ומאותו הרגע התנהלה החברה במהרה על מנת להביא את המטיילת לטיפול רפואי. הבנו שמדובר בסימפטומים מסכני חיים ועל כן נדרשה תגובה מהירה והוראה מידית לצוות המקצועי לצאת לחילוץ. אני שמח לדווח שהמטיילת הובלה באמצעות המסוק לבית חולים בקטמנדו בירת נפאל והיא כעת תחת השגחה".



בשבוע שעבר, הובאה למנוחות המטיילת הישראלית הילה ליבנה לאחר שנהרגה בעת שטיילה בקירגיסטן. כזכור, ליבנה בת ה-22 מתל אביב הוגדרה כנעדרת מאז שיצאה לטרק של שלושה ימים עם מטייל ישראלי נוסף בשם נדב גורודצר ועם זוג מטיילים צרפתים. ארבעת המטיילים יצאו לטרק הסרי-צ'לק, ככל הנראה מהכפר קייזיל קול. נדב הידרדר ממצוק ונפצע ברגלו לאחר שאיבד קשר עם הילה והמטיילים הצרפתים יצאו לעזור לו.