נשיא ארצות הברית אמר כי הוא מעוניין להכפיל את פי 10 את יכולתה הגרעינית של ארצות הברית. כך דיווחה היום (רביעי) רשת NBC האמריקאית. עוד נאמר בדיווח, כי הנשיא ביקש זאת בדיון שנערך בקיץ האחרון של נושאי התפקידים הביטחוניים הבכירים ביותר במדינה, שבה נכחו הגורמים ששוחחו עם רשת החדשות. טראמפ מצדו הכחיש את הדיווח וכינה אותו "בדיה מוחלטת שמטרתה להשפיל".
ההערה של טראמפ, בדבר הגדלת הארסנל הגרעיני, על פי הדיווח, הגיעה בזמן תדרוך שכלל מצגת בה הראו את הצמצום של הנשק הגרעיני במדינה מאז שלהי שנות ה-60. הנשיא ציין, כי הוא מעוניין בארסנל גרעיני גדול יותר. לפי הגורמים, יועציו של טראמפ, ביניהם גם מזכיר המדינה רקס טילרסון, היו מופתעים לשמוע את הדברים מפיו.

כאמור, טראמפ הגיב על הפרסומים בחשבון הטוויטר שלו וטען כי "פייק NBC המציאו סיפור שרציתי להכפיל פי 10 את הארסנל הגרעיני של ארה"ב. בדיה מוחלטת שהומצאה כדי להשפיל. NBC = CNN", נשיא ארצות הברית הוסיף כי הוא מעוניין לשלול את הרשיון של רשתות הטלוויזיה שמפרסמות 'פייק ניוז לטענתו': "עם כל ה'פייק ניוז' שיוצא מ-NBC ושאר הרשתות, באיזה שלב יהיה ראוי לדון בהסרת הרישיון שלהם? זה רע למדינה".



הפגישה המתוארת בפרסום אירעה ב-20 ביולי השנה, שאחריה קרא על פי הדיווחים, שר החוץ האמריקאי טילרסון לטראמפ "דביל". פרסום שאחריו אמר הנשיא בראיון ל"פורבס": "אני חושב שמדובר בפייק ניוז, אך אם הוא אמר את זה, אני מניח שנצטרך להשוות מבחני אי קיו, ואני יכול להגיע בבירור מי ינצח בהם".