לאחר שהשחקנית הת'ר לינד התלוננה מוקדם יותר השבוע על כך שנשיא ארצות הברית לשעבר ג'ורג' בוש האב הטריד אותה מינית, בוקר (חמישי) מתברר כי שחקנית נוספת טוענת שגם היא הוטרדה על ידיו. ג'ורדנה גרולניק טענה כי "העברתי את הסיפור של לינד לאנשים רבים הבוקר ואני חוששת שהסיפור שלי דומה ביותר לשלה".



השמועות על כך שבוש מישש שחקניות הופץ כבר לפני יותר משנה. לדברי לינד, הנשיא לשעבר ליטף אותה בניגוד לרצונה במהלך יום צילום, ואף סיפר בפניה בדיחה גסה.



בחודש אוגוסט 2016 גרולניק, שהאשימה את בוש כאמור בהטרדה נוספת, עבדה בהפקה של "הגיבן מנוטרדאם". הנשיא לשעבר הגיע לצפות במחזה, וכשהיא למקום נכנס אל מאחורי הקלעים והצטלם על השחקנים.



גרולניק טענה שהקולגות שלה הזהירו אותה מבוש, אך היא לא ציפתה שבגילו ובמצבו הפיזי הוא ינסה להטרידה. "אני מניחה שחשבתי.", היא אומרת, "שהוא יושב בכסא גלגלים, איזה נזק הוא יכול לעשות?".



לדבריה, "כולנו עמדו סביבו לרגל הצילום ואני הייתי ממש לידו. פתאום הוא הושיט את ידו הימנית לעבר ישבני וסיפר את אותה בדיחה שסיפר ללינד. הגברת ברברה בוש שהייתה באזור אמרה משהו כמו "הוא עוד יכניס את עצמו לכלא".



דוברו של בוש, ג'ים מקגרת' התנצל בשם בוש על תלונה של לינד, כשאמר: "הנשיא נוהג לספר את אותה בדיחה כדי להרגיע אנשים. יש שרואים בו תמים, ויש כאלה שרואים בכך בבירור התנהגות בלתי הולמת. לכל מי שנפגע, הנשיא בוש מתנצל באופן הכן ביותר".