ב-3 באוגוסט 1975 בעלה של פלורה סטיבנס בת ה-36 הוריד אותה לפגישה אצל הרופא, אך כשחזר לאסוף אותה מאוחר יותר היא כבר לא הייתה שם. ארבעה עשורים לאחר מכן מסרה משטרת ניו יורק כי חלה תפנית מדהימה בסיפור ההיעלמותה.



במשך השנים ניסתה המשטרה לפצח את המקרה ופתחה אותו מספר פעמים לאורך השנים, אך ללא תוצאות. ב-15 בספטמבר התקשר יאן סלומון, חוקר בכיר במשטרת ניו יורק, לשריף של מחוז סאליבן בו התגוררה סטיבנס לפני שנעלמה ואמר לו כי ייתכן ושרידים של גופה בלתי מזוהה שנתגלתה שייכים לסטיבנס. הבלש ריץ' מורגן השתמש במאגרי מידע שונים אך במקום לזהות את הגופה הוא גילה כי מישהו משתמש במספר הביטוח הלאומי של סטיבנס.



המעקב אחרי המספר הוביל לדיור מוגן במסצ'וסטס שם אישרו אנשי הצוות כי מדובר במספר של פלורה האריס, המתגוררת במקום מאז 2001. מורגן ובלש נוסף נסעו לפגוש את האריס ומהר מאוד למדו כי המדובר בפלורה סטיבנס הנעדרת. המשטרה אמרה כי האריס בת ה-78 סובלת מדמנציה ולכן לא הצליחו להבין ממנה את הסיבה להיעלמותה, אך היא כן הצליחה לזהות את כרטיס העובד שלה ממלון הקונקורד בו עבדה בשנות ה-70. 



המשטרה מסרה עוד כי התיקים הרפואיים של האריס נפרסים על פני ה-30 שנה האחרונות, אך אין פירוט על שהתרחש לפני כן. בנוסף לא נמצא אף קרוב משפחה חי של סטיבנס שניתן יהיה לבשר לו על הגילוי המרעיש. "זה לא קורה לעתים קרובות מדי שאנחנו מגיעים לפתירת תיק בן 42 שנה ומציאת אדם נעדר", אמר השריף המקומי, מייק שיף, "העיקר שאנחנו יודעים שפלורה בטוחה".