הישראלית סטלה פן פצ'נק זוהתה כאשת הביון לשעבר שנשלחה להתחבר עם לפחות אחת מהמתלוננות נגד מפיק העל הארווי ויינשטיין במטרה לסכל את ההאשמות נגדו על תקיפה מינית. על פי הדיווח, פצ'נק שירתה כחיילת בחיל האוויר הישראלי. ה"דילי מייל" דיווח כי פצ'נק עבדה עבור "בלאק קיוב", חברת מודיעין פרטית ישראלית שויינשטיין שכר  על מנת להסתיר את ההאשמות לפיהן הוא תקף והטריד מינית עשרות נשים בתעשיית הבידור. 

פצ'נק ערכה הכרות עם השחקנית רוז מק'גוון, אחת המתלוננות המרכזיות נגד ויינשטיין, והציגה את עצמה כ"דיאנה פיליפ", תוך שהיא מתחזה לפעילה לזכויות הנשים העובדת בחברת השקעות בלונדון. הישראלית נפגשה עם מק'גוון במספר הזדמנויות על מנת לקבוע אם השחקנית מתכננת לצאת בפומבי עם האשמותיה כי המפיק אנס אותה. הישראלית אפילו השיגה כתב יד של זכרונותיה של השחקנית אשר לא פורסם.
ה"ניו יורק טיימס" דיווח שב-1997, ויינשטיין הגיע להסדר עם מק'גוון, שהייתה אז בת 23, בו קיבלה השחקנית 100,000 דולר, לאחר תקרית בחדר מלון במהלך פסטיבל הסרטים "סאנדנס".


רוז מק'גוון. צילום: רויטרס
רוז מק'גוון. צילום: רויטרס

 
ההתייחסות היחידה לפצ'נק ברשת היא ביוגרפיה קצרה שלה במסגרת מעורבותה ביוזמה חינוכית, לפיה היא עלתה לישראל ב-1994 מסרייבו שביוגוסלביה לשעבר. היא שירתה כקצינה בדרגת סגן בחיל האוויר ולמדה במרכז הבינתחומי בהרצליה ובית הספר "ניסן נתיב". היא חיה כיום ביפו עם בעלה, לו נישאה ב-2014. 



הופנה על ידי ברק

מוקדם יותר השבוע, "הניו יוקר" חשף כי ויינשטיין העסיק את "בלאק קיוב" תמורת 1.3 מיליון דולר במטרה "לעצור את פרסום ההאשמות בהתעללות כנגד ויינשטיין". לפי הדיווח, החברה התל אביבית עבדה עבור המפיק ההוליוודי במשך שנה, וסוכניה אספו מידע אישי על עשרות נשים, כולל על ההיסטוריה המינית שלהן, במטרה למנוע מהון להאשים את ויינשטיין בפומבי בהטרדה או בתקיפה מינית.
 
ביום שלישי, דווח בחדשות 2 כי ויינשטיין הופנה ל"בלאק קיוב" על ידי ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק. ברק הודה כי לפני יותר משנה הוא נשאל על ידי ויינשטיין אם הוא מכיר חברה שמתעסקת בנושאי אבטחה, והעביר לו את מספרה, אך "לא ידעתי עד הבוקר שויינשטיין חתם עם החברה, ובוודאי לא ידעתי על איזה צורך מדובר".
 
אהוד ברק. צילום: פלאש 90
אהוד ברק. צילום: פלאש 90