מזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה, הגיב הערב (שני) להחלטת הליגה הערבית להגדיר את ארגונו כארגון טרור והגדיר אותה "צפויה". נסראללה הכחיש את הטענות בריאד לפיהן חיזבאללה שולח נשק למדינות ערב שמשמש את המורדים השיעים. נסראללה הדגיש כי "אנחנו לא שולחים נשק לתימן, לא לבחריין ולא לכוויית או לעיראק. לא שלחנו טילים בליסטיים ולו אף אקדח אחד". מנגד, נסראללה התגאה בכך שהוא שלח טילי קורנט לרצועת עזה כי "אנחנו גם בלוחמה שלנו בסוריה, משתמשים בנשק שלנו". 

עוד אמר מנהיג הארגון השיעי, כי לבנון עומדת מול האיומים והפרובוקציות הישראליות וההתנגדות של חיזבאללה היא הגורם המרכזי בהרתעת ישראל. הוא פנה לליגה הערבית ושאל: "האם אתם והצבאות שלכם שומרים על לבנון מישראל? לדבריו, הארסנל של הארגון הוא גורם חשוב בשמירה על הביטחון והיציבות בלבנון. נסראללה התייחס לראיון של הרמטכ"ל, גדי איזנקוט, לעיתון סעודי, ואמר כי הוא מצביע על קשרים בין המדינות.
נסראללה שב ותקף את ארה"ב על מה שהוא כינה התמיכה שהיא מעניקה לארגון המדינה האסלאמית ואמר כי היא נותנת לו "הכל מלבד נשק".  לדבריו ארגונו יקבל החלטה עם ההודעה הרשמית על הניצחון של עיראק על דאעש להסיג את הלוחמים שלו מעיראק. הוא הדגיש כי הניצחון הסופי על דאעש יוכרז בקרוב מאוד. 

בתוך כך, במערכת הביטחון הציגו היום דרישה להוסיף לתקציב צה"ל 5 מיליארד שקלים. שר הביטחון אביגדור ליברמן אמר כי "כ-80% מהתקציב של חיזבאללה, העומד על כ-1.1 מיליארד דולר בשנה, ממומן על ידי איראן ו-20% ממקורות עצמאיים של הארגון. הוא הזהיר, כי ישראל לא תשלים עם בסיס ימי או אווירי של איראן בסוריה. "הבהרנו את עמדתנו. אנחנו מאוד שקופים ומאוד ברורים", הדגיש. ליברמן אמר עוד שהתנאי של ארה"ב להשתמש בכספי הסיוע לרכישות מוצרים ממפעלים בתחומה, מכביד עוד יותר על מערכת הביטחון ומקשה על הזמנות ממפעלים ישראלים.
 
גורם בכיר בצה"ל, שהשתתף בתדרוך, טען כי "מיצינו את הכסף שלנו במיטבית. ההסכם עם משרד האוצר יצר יציבות וגרם למחלות פנימיות - אנורקסיה". לדברי, בצה"ל היו מאוד ערניים לדעת הציבור וביצעו התייעלות משמעותית. הגורם הבכיר ציין שיש להיערך לשינוי אפשרי בהסכם הגרעין שחתמו המעצמות עם איראן. "נצטרך לעשות אז חשיבה מחודשת", הוא הבהיר, "הציר איראן-סוריה-חיזבאללה התעצם". עוד אמר כי יש צורך בתוספת תקציבית, לצורך בניית כוח להתמודדות עם האתגרים החדשים.
 
הגורם הבכיר ציין כי לנוכח עיצוב המציאות החדשה בסוריה, בה איראן מנסה להתבסס, קיים פוטנציאל להסלמה. "דעאש משנה צורה, אבל לא נעלם", הוא העריך על רקע תבוסת הארגון שאיבד את מרבית השטחים בהם החזיק בסוריה, "אולי הוא יהיה יותר בסיני ופחות בסוריה. המרכיב האידאולוגי חזק מאוד". הוא הוסיף, כי איראן הפכה לגורם מרכזי בסוריה, בנוסף לחיזבאללה. "נוספו מליציות. איראן רוצה להיתפס כמעצמה אזורית. על הזירה הפלסטינית, הוא העריך שהכל עומד כעת על הסכם הפיוס הפנים פלסטיני. לנוכח השינויים הדינאמיים בצפון ובגזרה הפלסטינית, הוא הדגיש: "פוטנציאל החיכוך עולה".